PDA

Vis full versjon : termin i dag

lillepus
27-08-2002, 15:58
da har termin dagen endelig kommet...men om vår lille tulle vil ut er noe annet...håpet på at noe kanskje ville skje i natt men det gjorde det vist ikke...noen som har forslag eller gode råd for å få fortgang i sakene....begynner å bli utolmodig på å møte den lille...veit det kanskje er litt tidlig å begynne å vente men dette er vårt første så det er litt spennende :)

skal til jordmor på kontroll seinere i dag, noe jeg håpet på at jeg ikke trengte det og at siste kontollen var hos legen forje gang..
men får vel dra å sjeke om alt er som det skal.....

er det noen som kan fortelle meg litt om hva som skjer på sykehuset når vi kommer dit, og hva som skjer? hadde vært fint om noen har født på drammen sykehus....

ønsker alle lykke til videre....nå er jo august nesten over...

mange klemmer fra lillepus

Tidl. bruker
27-08-2002, 16:50
Min slimpropp gikk om morgenen på onsdagen, 1 dag etter min termin, og da begynte også småriene som varte i en evighet:uff:

Da vi kom inn på UNN i Tromsø på en tirsdags kveld, fikk eg først reimer rundt magen for å måle hjertelyden og riene.
Så ble åpninga sjekket for at de skulle vite hvor stor den var.
De skulle også ha urinprøve, men den tok eg på sykehuset etter at eg kom dit.
Så ble eg innskrevet og fikk ligge i badekaret på miljørommet første natta:D mens mainn fikk sove i dobbelsenga vsa badekaret:uff:
Hadde jo lang åpningsfase og endte jo til slutt med drypp for å få effektive nok rier, poden ble jo født først
kl.01.29. torsdags natta:uff:

Lykke til med fødselen, håper du ikke må vente altfor lenge før fødselen er i full gang:birth:

lillepus
28-08-2002, 00:49
takk for svaret soffie :)

klem

Vimsen
30-08-2002, 11:37
:klapp: :klapp: LYKKE TIL:klapp: :klapp:

Klem
Vimsen T-4

Tidl. bruker
01-09-2002, 15:44
Jeg gikk 3 dager over terminen min med førstemann!!!!:)