Vis full versjon : Smyger meg inn her jeg føler meg hjemme...
Hei damer,
mens jeg spekulerer i hva sykepleier egentlig sa at hcg-verdien var og lurer på om det blir en eller to kan jeg om ikke annet melde meg inn i denne celebre gjengen her!
Dagens hcg var "akkurat som den skulle" :rabla:, men siden mobilen lå hjemme og Omnia tok påskeferie til lunch i dag er jeg fortsatt like usikker på om det er tegn som tyder på to her inne eller ikke.......
Jaja, 5 år etter prøvestart og med et bakteppe av prøvelser jeg ikke unner andre å oppleve, er jeg igjen gravid - denne gangen skal det holde helt i mål!
Vurderer å vente litt med å melde meg inn i terminklubben, men her inne hos IVF-damene føler jeg meg nok hjemme!
:klemme:
Lis
Så fint å se deg her inne, Lis! :klemme:
Igjen gratulerer så mye og velkommen hit! :blomst:
Denne gangen skal det holde helt til mål, ja. :nemlig: :kryss:
Strålende å se deg her, Lis! Velkommen! :blomst:
Vi får ikke følge så veldig lenge her inne, men jeg skal nok følge med allikevel :jupp:
Så herlig Lis!! Godt å se deg her inne og jeg håper at spiren(e) klamrer seg fast hos deg nå!!!
Lykke til i tiden framover også håper jeg at du klarer nyte påsken litt ihvertfall! Skjønner godt at du gjerne skulle vist nivået på HCG-prøven.... men, uansett det behøver ikke å gi noe tydelig svar! (Prøven vår viste bare 116 og vi venter tvillinger....)
Sender deg en stor klem!!!
:sniker: (hører jo ikke til her .....)
Stiller meg i velkomstkomitéen Lis. Veldig hyggelig at du er over på SM. Denne gangen går det bra :jupp:
Er det ikke litt OK med 1-2 ukers påskespenning ?.... en spire eller to????
La kroppen din kose seg med denne hemmeligheten en liten stund til du :fnise:
Er Omnia stengt hele påsken?
Klemmer fra Méé
Hjertelig velkommen, kjære Lis! Omnia er jaggu ramme til å holde feriestengt - enn å stenge butikken allerede halvannen arbeidsdag tidligere enn normalt. :fnys: Det blir spennende å vente på tallene, men hovedsaken er jo at alt ser strålende ut! Ikke mer spotting heller?
:lykkelig:
Det blir spennende å vente på tallene, men hovedsaken er jo at alt ser strålende ut! Ikke mer spotting heller?
Niks! Så det var kanskje litt "festerester" som skulle ut, og mer fordi jeg på Albyl-E kanskje?? Har myst litt på noen nettsider, og der virket det som om det først fester seg, og så graver seg ned litt senere, så kanskje er det det??
Nå er jeg i alle fall :lykkelig:, men allerede småkvalm ;) og sterkt i tvil om flyreise etter påsken...... Må visst ha noe å bekymre meg for jeg :snurt:
:grouphug: til alle gamle kjente her inne, godt å være her!!
Lis
Koselig å se deg her inne, Lis! Ønsker deg et flott svangerskap! :lykke:
Gratulerer, og velkommen, Lis!
Velkommen velkommen :jippi:
Snuppelure
07-04-2006, 12:12
Gratulere så uendelig mye med overgangen til SM!
Veldig iriterende at de tok påske ferie akkurat da du lurte på noe... men med alle lørdager og søndager de jobber i løpet av året er det kanskje ikke så rart om de tar litt ekstra påskeferie ;)
De får gjøre som Mee sier å la kroppen kose seg med hemmeligheten til over påske. Uansett må du vel ha en UL for å bekrefte en eventuell mistanke fra hcg-en om tvillinger. Og den timen skal du vel først ha om 5 ukers tid?
Venting venting og atter venting er vist noe vi IVFere skal bli aldri så gode på.
Uansett, velkommen hit! Masse velkomst klemmer fra meg!
Hva er foresten din termin? Kan vi vente oss årets julepresang(er) fra deg i år?
Kristianne
07-04-2006, 13:58
Så godt å se deg her Lis:klemmer:
Lykke til i tiden framover Lis. Det blir jo fryktelig spennende å se hvor mange som befinner seg der inne. :jupp:
:sniker: Så det er her dere er jenter. :vink:
Er litt ensomt her inne ennå, synes jeg. :sparke:
Lis - ja da hører vel jeg hjemme her også? Jeg føler meg i allefall ikke hjemme i terminklubben ennå. Klarer ikke helt å tro på at dette skal gå bra :angst:. De to xu jeg hadde henger ennå for mye igjen.
Jeg har sittet og tenkt på hCG din. (Er sykemeldt og har lite å gjøre....:rødme:)
Er det helt usansynlig at hCG din faktisk var 660 på dpo 14? Jeg hadde samme resultat på dpo 17, men fikk beskjed om at det ikke trengte å være tvillinger av den grunn - underforstått den kunne godt være høyere. Damen på Omnia sa at mange fikk hCG på 500 på dpo 17 når de var gravide med et foster. Etter hva jeg forstår så dobler hCG seg hver annen dag. Så hvis du er gravid med tvillinger er det ikke usannsynlig at din hCG faktisk var 660. Da ville du på dpo 17 ligge i det øverste sjiktet for tvilling-hCG for den dagen jmf tabellene du sendte meg (tusen takk foresten!).
Jeg har jo også regnet litt på min egen hCG :gruble:. Den var på 40 på dpo 11 og som sagt 660 på dpo 17. Hvis den hadde doblet seg skulle den vært på ca 320... Det var også det sykepleier sa til meg at hun trodde den ville være på. Det skal sannelig bli kjekt å finne ut av dette!
Håper forøvrig at alt går bra med deg!
Velkommen Lis! Jeg hadde det på samme måte. Var her inne en stund før jeg tok steget inn i en terminklubb... Ønsker deg masse lykke fremover!
Hei Lis...
Velkommen skal du være...Jeg ønsker deg masse lykke til videre nå:jippi:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.