PDA

Vis full versjon : Har vi dilla ??

Kwistin
27-08-2002, 16:29
Jeg har rett og slett fått dilla på farris... Har den romtemperatur, er den bedre :bonk:

Jeg har aldri i mitt liv før likt, eller kjøpt farris.. Men fikk et glass hos en venninde. .Og nå MÅ jeg bare ha det Sunt og billig lyst er det også Og har man luft i magen, kommer luften opp i stedet for ned :o

Tiligere hadde jeg en sjokolade uke.... Stratos....

Er veldig glad i ferdiglakt mat (som jeg ikke har laget selv)..Men blir veldig fort mett.. Synes røkt kjøtt og pålegg smaker veldig intenst, men det går ann og spise det...

Klem fra meg 15+5

Allimac
27-08-2002, 18:54
nope, har ikke dilla på noe som helst... Fikk ikke dilla på noe spesielt sist svangerskap heller, men når jeg fikk lyst på noe MÅTTE jeg bare ha det!

Tidl. bruker
27-08-2002, 19:07
Sist hadde jeg dilla på vann med masse isbiter oppi (egentlig hadde jeg lyst til å spise sørpe = halvsmelta snø med grus i, men skjønte jo at det ikke var så lurt å slurpe i seg :p)

Ser ut som at vann er favoritten denne gangen også :)
Springvann som Farris.

Ellers går det mye i frukt.

Heldigvis sunne diller :)

Klem fra Zafir og Gullklompen 15+2

Sessa
27-08-2002, 19:10
I begynnelsen var det veldig mye grønne epler, men nå spiser jeg det meste.. Men drukt er veldig godt, og jeg skulle jo ønske at det er jordbær sesong ennå.. Belgiske jordbær slår ikke helt an, som norske.. Jaja!! ;) Ellers er fersken, druer og appelsiner veldig godt da :D

:klem: Sessa 17+1

Pelen
27-08-2002, 19:40
Ikke noen veldig dilla her. I begynnelsen var det pannekaker (det eneste varme jeg fikk i meg) og ferdigpoppete popcorn. Er glad i harde pærer nå, men ikke sånn helt overdrevet.

Klem Pelen 15+1

Vinga
27-08-2002, 20:45
Pelen! Harde pærer har jeg kjøpt på Prix hver dag i 1 uke nå :p Det er jo sååå godt!
Og en gooood varm, deilig "ost-full" pizza!! *SLAFSE* Det er knall om dagen altså. Men ikke ferdigpizza, det er fælt!

Tidligere i svangerskapet var det ostepop og grønne epler. Nå er det yack.
Kylling tåler jeg ikke lenger, spyr av lukta... :eek:

Nå drømmer jeg om varm tomatsuppe med makaroni :klapp: Skal ha det til kvelds!!!

Klem fra vesle L 15+2 og

Moira
28-08-2002, 11:57
Vet ikke om det gjelder som en "dille", men har fått ganske sterke følelser for tomatsuppe i det siste jeg også. For noen uker siden var det grønnsakssuppe og lappskaus (egentlig alt med mye gulrøtter, kålrot osv.).

Kylling og fete sauser orker jeg ikke lenger - vi som nærmest levde på kylling før jeg ble gravid. Rart igrunn... :)

:findag: Moira 14 uker idag :klapp: (hver nye uke føles som en liten seier)

sheila
28-08-2002, 12:21
Jeg har dilla på noe hele tiden. Det er bare det at det varierer fra uke til uke. Når jeg var kvalm og spøy var det grønne epler og vann. Så var det sjokolade. Nå er det nype te. Sist jeg var gravid spiste jeg uendelige mengder av hold it med pølse og ost og cola. Hold it er veldig æsj nå. Vel vel. Enkelt skal det ikke være!!

tjorven
28-08-2002, 13:33
Hei Girls....

Fy flate så sunne ting dere har lyst på.....
Jeg har lyst på smelta norwegia ost,jeg.....

<hilsen tjorven og knøttet (17+5)

Velvet
28-08-2002, 13:43
Frukt og kulturmelk! Ellers er det sånn at hvis jeg får lyst på noe så MÅ jeg nesten ha det. Fikk lyst på potetball med flesk og kefir nå... mmm....

Eirill
28-08-2002, 16:35
Hva er det med den tomatsuppa? :lol: Med Tuppsjura i magen var jeg tullete etter tomatsuppe, jeg hadde em tomatsuppeomgang da jeg var nygravid nå også - men ikke så intenst som sist!

På slutten levde jeg for slangeagurk, måtte til og med stå opp om natta for å spise litt. :gal: Melk var også en stor slager(men det var vel mest p.g.a halsbrannen?)

Jeg har ingen spesielle diller akkurat nå, men jeg er inne i en periode hvor sjokolade ikke frister!

Fugl
28-08-2002, 17:08
Jeg har hatt superdilla på Stabburets leverpostei. Den måtte være helt fersk, så for hvert måltid åpnet jeg en ny. I tillegg hadde jeg et vanvittig sug på ostekake NAM...

De siste to ukene har det imidlertid vært gule og grønne epler som er favoritt.

Sterke oster, som jeg elsket tidligere, klarer jeg ikke engang tanken på. Orker heller ikke salami av noe slag...

Vi er rare hihi

Klem fra Fugl (16+5)

Guttemor
28-08-2002, 17:34
I begynnelsen hadde jeg dilla på reker. Nå har jeg ingen spesielle diller. Men har jeg lyst på noe, må jeg bare ha det der og da!
Og jeg hater brus, og drikker mye heller saft. Før kunne jeg drikke MYE brus. Ellers har jeg heller ikke helt sansen for kaker og andre søte saker. Spiser mye heller sunn mat :D

Guttemor 17+0