Vis full versjon : skjønner ikke dette helt jeg!!
Når jeg leste på formsjekken så jeg flere som hadde termin påsamme dagen som meg nemlig 21 januar...Og de tjeg da lurte på var:Jeg trodde jeg var 19+0 i dag,men det stemte ikke med de andre som hadde termn 21 januar!!!Så hvordan er det det regnes ut egentlig??ER litt:bonk: jeg skjønner dere!!
Håper noen kan svare meg på dette!!Noen dager + er jo egentlig ikke så viktig,men alikevel så blir jeg nyskjerrig.....
Klem fra en:bonk: spira og :baby: 19+0(eller)
Jeg har termin 19. januar, og på ultralydskjermen på torsdag sto det 18+5 . Da er jeg 19+3 i dag. Jeg går etter ultralydterminen.
jeg har termin 23.januar og er i dag 19+0.
selda
LeiaOrgana
28-08-2002, 18:54
Nå ble jeg veldig usikker. Når jeg var til UL på en mandag sa jordmor at jeg var 18+4. Ukeskift til x+0 blir derfor på en torsdag.
Men når jeg ser på kalenderen nå for neste år, så er 10. januar en fredag. Med jordmors utregning vil da termin være 40+1, og ikke 40+2.
Har jordmor sagt feil til meg da? :???: Slik at egentlig ukeskift skal være på onsdag?
Eller kan det være at jordmor regnet feil, at jeg var 18+4 den dagen, men da blir 40+2 lørdag 11. januar? :???:
Her ble det nå total forvirring :gal2:
Heisann Spira
Jeg har fått termin 21. januar nå etter UL (19.januar før 18.ukers UL). Jeg har vært på UL 5 ganger (første var 6+4), og mål har tilsvart den beregningen jeg har hatt hele tia i forhold til siste mens første dag som var 12. april. Jeg hadde da "uke skift" på lørdager.
MEN etter UL ble terminen flyttet 2 dager, og dermed har jeg flyttet "uke skift" dagen til mandag. Derfor regner jeg at jeg er i dag 19+2.
Det er litt xtra moro å følge med de som har nøyaktig samme termin som en sjøl ikke sant!!
Lykke til!
Klem fra Zuzie
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.