PDA

Vis full versjon : Hva dere med hell kan ha kjøpt inn!

ich
27-08-2002, 17:01
Hei, jeg kom på en ting da jeg satt og matet en liten pike mens jeg vugget den andre: vippestoler er for oss et "must". To stykker, som man kan bære barna rundt i huset, gynge, vippe, prate med og sove i. Så det bør være vippestoler som kan legges rimelig flatt.

Og lekegrind. Så stor som mulig med regulerbar bunn (heihei Lotuss - jeg svarte på det her jeg :cool: ). Merk at for eksempel barnevognhuset vil hevde at deres grind er 100x100, men den saken man legger inni rundt er 360 cm - noe som tilsier at grinden er 90x90. "Jasså, sier du det?" sa de, og virket totalt uinteressert. :sint:

Vi målte, og ganske riktig, 90x90 var den.- Så ta mål før dere kjøper. Vi har en som er 102x102 tror jeg. Det skal finnes tvillinggrinder, men jeg har ikke funnet en.

Dette er bare tips, jeg tenkte ikke på stoler i det hele tatt, og hvertfall ikke at de kunne brukes så tidlig, men vi bare fikk låne noen, og du store så deilig det er!

Og Babybjørn. Men det kommer senere.

Stor klem fra en fryktelig trett ICH og to små troll på ti uker i går! :elsker2:

Tilden
27-08-2002, 20:50
Vippestoler og Babybjørn'er er i hus allerede :) Men jeg har tilgode å finne lekegrind som jeg liker sånn ekstra godt... Har hund, så det er et must for oss. Hittil er Simo sin lekegrind den eneste jeg kunne tenke meg. Den er i metall og det går ann å kjøpe ekstra vegger slik at den blir større. Men såååå dyr da!

Dee og gutta, 28+4
:baby: :baby:

lotus
27-08-2002, 21:02
Må bare si at du må være litt av en supermamma! Tar deg tid til å være "mamma" for oss her inne også - det er jammen ikke verst! :klapp: :klapp:

Og alle tips mottas med STOR takk! Det er veldig fint å trekke på andres erfaring; spesielt når man står i baby-butikken og klør seg i hue mens selgeren forteller meg at jeg har behov for halve inventaret i butikken!:p

Vippestoler er på plass her i gården også - de kan legges helt ned, men det er vel fortsatt sånn at de ikke skal ligge/sitte i dem for lenge av gangen, er det ikke?

Skal låne en BabyBjørn av en venninne (kjøper vel den andre), og lekegrind har jeg (som du ser, ICH ;) ) også tenkt å kjøpe. Størrelse har jeg imidlertid ikke tenkt så nøye over - det må jeg jammen sjekke!

Takker så mye for tipsene!

Klem, lotus, 34+6

chanti
28-08-2002, 22:20
Hei. Vi har kjøpt 6 kantet lekegrind med teppe i bunn og kanter . den er 1.35 på tvers over dvs god og stor også pga formen. DEn er av tre og er av merket Bosson . Har sett andre men de har vert av metall og sett ganske så stusslige ut .
Chanti 35+5