PDA

Vis full versjon : Hvem har dere fortalt det til?

Gaupa
27-08-2002, 17:47
Jeg har ikke fortalt det på jobben enda, tenkte å vente til jeg er ca 3 måneder på vei (så jeg håper ikke noen ser meg nå.. :o)
Noen utvalgte kolleger som jeg stoler på har fått vite det :)

Ellers vet venner og familie det. Jeg klarer ikke vente, jeg :p

Mater
27-08-2002, 18:13
Vi har ikke fortalt det til noen vi. Min mor fyller 60 år om 2 uker. Vi hadde tenkt at det var en fin fødselsdagspresang.

Jeg har fått spm. om jeg er gravid en gang. Er blitt litt dradd i fjeset. Jeg løy som jeg aldri har gjort før. (litt dårlig samvittighet). Skal liksom være en bestemt rekkefølge på hvem som får greie på det. Våre foreldre, venner og deretter er det ikke så farlig. :)

Hampus
27-08-2002, 19:33
Vi har ikke fortalt det til noen enda! Vil gjerne holde på det til rundt 12 uken!

Ellers var jeg på 1-årskontroll med Sarah i dag og da spurte legen som undersøkte henne om jeg ventet nr. 2. :eek: Ble litt forfjamset og svarte at det gjør jeg!
Da sa han at han syntes jeg var litt dradd i fjeset (kjenner han gjennom jobben min) og at det var derfor han spurte! :D
Maken til oppmerksom mann! ;)

:findag:

6+3

siw26
27-08-2002, 20:26
vet at jeg er gravid.. Prøvde bare å fortelle det til familien, men så fortalte de det til "bare naboen", "bare til ei venninne" osv, så nå har jeg liksågodt sagt det til alle selv!
Hadde og tenkt å vente til uke 12, men det ble 6uker for tidlig det gitt:uff:

Zelda
27-08-2002, 22:51
Her hos oss vet min mor det, ei venninne av meg + mine to rom kollegaer på jobben. Merket på hun ene at hun hadde sett det på meg. Min søster får vel også vite det snart, tenkte å fortelle henne nyheten inne på Nybakt mamma hvor hun nærmest "bor". Svigermor vil også få vite det snart, alle de andre får vente en stund til, selv om jeg synes magen er begynt å komme allerede.

hilsen
Zelda & Frøet 5+3

Vianne
28-08-2002, 00:45
Mine foreldre og søsken vet det, og hans foreldre og søster.

Ellers vil jeg vente lengst mulig med å si det til andre!

indi
28-08-2002, 01:21
ALLE SOM VIL FOR VITE DET:D :klapp: :klapp: :D

Dette er det beste som har skjedd oss siden vi fikk Ida(8 år)
så jeg klarte å holde det hemlig i 1 uke. Det var tøtf det.

Koz indi & egget 8+5

I am
28-08-2002, 12:10
Hihi, godt å se at det ikke er bare meg!
Jeg klarte ikke å holde det hemmelig særlig lenge. Da jeg testet positivt fikk jeg ikke tak i sambo, og jeg måtte si det til noen, så jeg ringte en venninne, og dermed begynte ballen å rulle. Hun sa det ikke til noen, men jeg bare måtte si det til mamma og pappa, og da måtte jo søsken også få vite det, og så måtte jeg si nei til å feste en helg, og dårlig som jeg er til å finne på unnskyldninger, så sa jeg det like godt til hele venneflokken. ¨Nå vet ganske mange det, men ikke besteforeldre. De har ingen oldebarn fra før, tenker det blir bombenedslag nå! :-) Tenkte jeg skulle si det til dem om ca 1 mnd.

Klemmer fra I am 7+2

Hang
28-08-2002, 12:29
Et par utvalgte venner av oss er innviet i hemmeligheten. I tillegg skal jeg på jentetur med en del jenter på jobben til helgen så da regner jeg med at det blir vanskelig å bortforklare ikke drikking og ikke røyking, så de skal få vite det.

Ellers skal jeg til legen neste onsdag, etter dette har vi planer om å innvie familien + at jeg må fortelle sjefen min i og med at noen på jobben vet kan ryktene fort starte.

Resten håper jeg å kunne vente med et par uker. Men det er fryktelig vanskelig, har lyst til å rope ut til alle.

Lavendel
28-08-2002, 14:03
Naturligvis så vet Hanne om lillegull i magen :D Hun er jo så glad for at jeg venter nr 3 :kry: Hun gleder seg kjempe mye...:D
Men bortsett fra det så vet ingen det...Eller,folk på nm,og folket her inne vet det jo,men det blir jo litt anderledes :kidoki:
Vi har tenkt til å slippe nyheten når jeg er over 12uker på vei :uff: Hvordan skal vi klare å vente så lenge?? :uff: :lol:
I mitt andre svangerskap så sa vi det til foreldrene våres på julaften :D Da var jeg et par dager over 12+0 :D De sa at det var den beste julepresangen de kunne få :klapp: :kry:
Etter det sa vi det til venner,og så kunne "alle" få vite det :D
Hadde jo vært litt gøy å vente til julaften denne gangen også,men det tror jeg ikke at jeg klarer :lol: :o
Har heldigvis ikke fått noen spm om at jeg er gravid igjen :klapp: For da hadde jeg sikkert :blush: :blush: til tusen :lol:
Gleder meg til vi kan fortelle det til noen flere :D

Johanna
28-08-2002, 15:09
Har ikke sagt det til noen enda, venter i det lengste. Syns det er så godt å ha en hemmelighet sammen, bare kjæresten og jeg..:hjerter:
Min far fyller 60 år i slutten av november, tenkte å pakke inn ultralydbilder til han da. Hvis han ikke overrasker meg og kommer på besøk og ser en antydning til mage, da..

Johanna, 7+3

Saga
28-08-2002, 15:41
Kommer ikke til å si noe på jobben, i treningsmiljø eller resten av venneflokken før jeg er 12 uker......

Mikke
30-08-2002, 16:01
Foreløpig er det bare noen få venner som har vært invidd i hemmeligheten.

Min bestemor har bursdag i dag, hun blir 80 år, så hun fikk nyheten servert i dag. Det ble den beste gaven hun kunne ha fått. Hun har lenge gått og ventet på å få bli oldemor.

Resten av familie og venner får nok vente litt til.

Mikke 7+2

LIZ
30-08-2002, 17:24
Det var ganske mange av vennene våre og familiemedlemmer som viste at vi har vært prøvere en god stund, fordi at vi var ganske bekymret for at vi aldri skulle få en liten :baby:

Derfor var det veldig naturlig for oss å dele nyheten med alle:D :D :D Vel, jeg kunne kanskje ha tenkt meg å ventet til etter det første legebesøket, men det er nok lite å få gjort med det nå:)

:findag: Liz og :baby: 7+1

Tidl. bruker
01-09-2002, 02:26
MIne foreldre fikk vite det da jeg var 9 uker på vei. Familie øvrige 3 mnd. jobben 3 mnd. på vei

Sol28
01-09-2002, 02:33
Jeg har ikke sagt det til noen ennå. Etter 2 SA tenker jeg det er best å vente til uke 12 ihvertfall.

Hilsen Sol termin 13.04

Pilje
01-09-2002, 12:13
Vi har ikke fortalt det til noen ennå... Syns det er litt vanskelig, så jeg regner med at jeg forteller det om ca en uke.:) Det må vel bli foreldre og søsken som bør vite det først. Det blir første barnebarn i familien, så jeg regner med at det blir mye styr...
6+6

meja
01-09-2002, 14:41
De fleste i min krets vet det allerede, og jeg er bare 8 uker på vei. Etter 2 SA synes jeg det er like greit å fortelle det, for HVIS det nå skulle gå galt en gang til (skrekk og gru..) så vil jeg at de skal vite hvorfor jeg er lei meg....de nærmeste vil uansett få vite det da.

Ellers har jeg en jobb som gjør at jeg må omplasseres når jeg blir gravid, så det var litt vanskelig å skjule det sånn sett....