PDA

Vis full versjon : "So, ro..."

Lillehammer
27-08-2002, 17:49
Må bare fortelle om min min fantastiske samboer... :elsker:
Han skal bli far for første gang og gleder seg STORT!
De siste ukene har han insistert på å synge en nattasang til baby'n før vi sovner - enten "So ro" eller "Når trollmor har lagt sine elleve små troll". (Han kan ikke tekstene helt, og improviserer en del, men det er bare søtt...) I går kveld sovnet jeg før min kjære kom og la seg, men jeg våknet igjen av at han løftet på dyna mi, lente seg inn mot magen og sang/hvisket "So ro"...
Klart at Baby-Ola må få natta-sangen sin selv om mora hans er et dovendyr!!! :lol:

Det går ikke en dag uten at han forteller meg/magen min hvor mye han gleder seg til å bli far... :wow:

Dagens lille :hjerter:-historie fra verdens heldigste i Lillehammer

MøreMia
27-08-2002, 17:59
Ja er det ikke skjønt kjære du!

Har en jeg også som ikke lar magen være i fred ett sekund. Ble enda "verre" etter svangerskapskurset vi var på i helga, virka som han fikk øynene enda mer opp (samt litt å tenke på:p ) for babyen i magen etter å ha sett fødsel på video, hørt jordmor snakke seg varm i trøya om div. fødestillinger, samleiestillinger liggestillinger og allslags andre stillinger...

Vi fikk en bok jeg ikke har fått før hvor halve er til mor og den andre halvdelen er for far. Der ber baby far om å "leke" med seg. Dermed ligger jeg på sofaen og er en slags punchingball mellom de to :cool: Den ene er på utsiden og dulter og terger, og den ligger jaggu ikke på latsiden den der inne heller... :D Far får svar på tiltale, kan man si!

Nå har Miamannen innsett at han ikke har en sangstemme å skryte vilt og uhemmet av, så noen "so ro..." tror jeg det er lenge til jeg får høre, han vil ikke skremme vettet av baby som han sier ;)

Tidl. bruker
27-08-2002, 18:03
.....

Håpet
27-08-2002, 18:52
Må si meg litt enig med Marikken at det er litt vanskelig og synge / snakke til magen. Men den får da desto mere klapp og kos. Sambo legger ofte handen bort for kjenne og stryke:D også blir det jo en og annen suss til magen. Syns det er herlig jeg når mannfolka gjør dette på helt eget initiativ:elsker2:

Amity
27-08-2002, 20:10
Åhhh... det er såååå koselig.

Mannen min er helt forelsket i magen min, spesielt det som er inni!! Han synger og snakker og koser. Det hender at han synger og snakker til magen før vi skal sove om kvelden... da sovner jeg! Synger også litt for bebin selv. Den er ofte så veldig aktiv, men hvis jeg synger blir den roligere!

Klem Amity (termin 7.nov.)

Hege20
27-08-2002, 21:27
Samboeren min sier han tør ikke synge til ungen. Han har snakket til magen noen ganger men han blir så flau hvis jeg hører på så jeg pleier å late som jeg holder for ørene når han snakker:blush: men jeg hører jo alt så klart:bonk:

En gang sa han så mye fint om vårt lille Nurk å meg at jeg rett å slett begynte å gråte. Da var jeg glad lyset var av:D

Jeg derimot synger å snakker til ungen helle tiden. Jeg har til og med spurt Nurket om "skal vi dra til bestemor idag eller" :o

Klem fra Hege20 som venter :baby: 25 november