Vis full versjon : Kjenner ingenting - normalt?
Hei!
Jeg tok egguthenting på Riksen for en uke siden, og på mandag var jeg og satte inn 2 egg. Dette er mitt 2. IVF forsøk.
Jeg er litt bekymret nå for jeg kjenner absolutt ingenting! Er det vanlig? Sist var jeg øm i magen fra den dagen jeg satte dem inn igjen, og jeg "kjente" på en måte at jeg var gravid...
Denne gang er jeg sykemeldt fram til testing neste fredag, for å ta det mest mulig i ro nå i begynnelsen.
Jeg tenker at det kanskje er grunnen til at jeg ikke merker noe, at jeg tar det mer med ro og ikke stresser på jobben?
Vil gjerne høre om deres erfaringer, om dere husker hvor lang tid det tok før dere fikk "følelsen"
Jeg vil tro det et litt tidlig, og helt normalt! Og det er jo ikke sikkert du kjenner "festingen" i det hele tatt... Jeg kjente ikke noe før etter jeg testet såvidt jeg husker...
Jeg ville likevel fortsatt å ta det med ro hvis jeg var deg. Jeg jobbet og styrte på under de to første forsøkene - det gikk ikke! Denne gangen var jeg sykmeldt og tok det svært så rolig: Det gikk!
jeg var ikke sykmeldt mer enn de dagene jeg fikk fra riksen....
5 el. 6 dag etter innsetting hadde jeg litt festesmerter og en god del svimmelhet, men skjønte ikke hva det var før etter testing...
er ikke alle som kjenner festesmerter faktisk....så ikkke tro at du får samme symptomer...
ellers hadde jeg få om ingen andre symptomer.
ønsker deg masse lykke til!!!!!
For meg var det motsatt av hvordan Endelig hadde det; jeg var sykemeldt under hele rugeperioden første forsøk. Som ble mislykka.
Nå sist hadde jeg de vanlige tre sykedagene i forbindelse med innsettingen og vi endte opp med graviditet.
Symptomer hadde jeg ingen av.
Noe som skremte vettet av meg, for jeg syntes jeg burde merke at jeg var blitt gravid. Eneste "symptom" jeg hadde var at jeg starta med hyppig natt-tissing fra femte uke av.
I rugeperioden kjente jeg ingenting. Sjuende/åttende dagen kom de sedvanlige forvarslene om at mensen var rett rundt hjørnet.
Niende dagen fikk jeg se de to blå!
Når skal du teste?
Takk for svar!
Skal teste på førstkommende fredag med blodprøve.
Jeg var så dum og tok en test idag (er så utålmodig skjønner dere.....), men den var negativ.
Østen: Du hadde testet på niende dagen - var det etter uthenting eller innsetting? Idag er det 10 dager siden jeg tok ut eggene og 7 dager siden jeg satte dem inn - er det derfor den var negativ, tro? Jeg prøver å trøste meg med at det var for tidlig å teste.....
Hei!
Jeg kjente noe som jeg tror var feste-smerter 2-3 dager etter innsetting, og det kom også litt rosa slim samtidig.
Ellers hadde jeg skikkelige murringer i mange uker før det tok en liten pause rundt uke 9-11 og nå er de tilbake igjen.
Jeg testet dag 10 etter innsetting, og det var mest for å ikke bli skuffet, for jeg var 90% sikker på at mensen var rett rundt hjørnet.
Men den kom aldri:D Heldigvis....
Så nå er jeg 14+2 og veldig forundret over at det faktisk er et lite nurk inni kroppen min:bonk:
Lykke til; håper du kommer inn hit permanent om noen dager.
Du stakkars, utålmodige sjel.
Å vente en positiv test den syvende dagen er nok litt i overkant av hvor fort kroppen greier å produsere nok hcg til å gi utslag på cb-en!
Clearblue-testen min slo ut niende dag inkludert innsetting, dvs den fjortende dagen etter uttak. Blodprøven noen dager senere viste at jeg var "storprodusent" av hcg og det var nok dét som gjorde at testen slo ut så tidlig som på dag ni.
Når planlegger du å tisse på pinne igjen?
Jeg håper så inderlig du kan "melde deg inn" her i løpet av denne uka!
Ja, jeg må innrømme at jeg er utålmodig....disse dagene går ikke akkurat fort, nei!
Jeg skal prøve å vente til torsdag eller fredag igjen, da er det dag 13 eller 14 etter innsetting.
Forrige gang testet jeg positivt 12 dager etter uthenting, men da hadde sikkert jeg mye HcG også. Det var jo to gullegg som hadde festet seg (og som dessverre ville ut i uke 5 og 7).
Tålmodighet er en dyd - jeg håper jeg kan fortsette her inne denne gang, tusen takk for støtte:)
:findag:
Dag 13 eller 14 etter egg-uthenting mener jeg...:bonk:
Hei.
Jeg er nå 18 uker gravid med icsi metoden og har en baby i magen. Da jeg fikk satt inn egg kjente ikke jeg heller noe så det er nok helt normalt. Håper alt er bra med deg!!Det er ikke noen lett prosess å prøve ivf, den psykiske faktoren merkes spesielt!
Beste ønsker fra lindach
:findag: :eek:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.