Vis full versjon : Blør
Går på sopp kur nå om dagen, og i sta da jeg var på do,var det litt blod på papiret+bindet,huff,tenker dårlige tanker med en gang. Har ikke no vondt i magen eller andre steder,men kan dette være sa,eller kan det være normalt å småblø litt? Er ikke friskt blod, og har ikke blødd no ellers. Eller kan det være pga sopp behandlinga,sku ta 6 tabl,har tatt 3.:stønn:
Teofelia
23-04-2006, 21:59
Er det stikkpiller som skal settes i sjeden? I så fall er det sansynlig at det er innsettingen som har forårsaket blødningen. Man får mye skjørere slimhinner når man er gravid, så det vil være ganske normalt å ha en blødning etter innsetting av stikkpille.
Eventuelt: har du hatt sex i det aller siste? Det er også en veldig vanlig årsak til småblødninger.
Hvis en av disse er tilfelle, er det trolig ikke noe å bekymre seg over i det hele tatt, men hvis du er engstelig og hvis det kommer mer blod, så ringer du selvsagt til legen din i morgen og forklarer situasjonen.
:)
lillemor80
23-04-2006, 21:59
Hei,det behøver ikke å være noe. Bruker du bare fingrene når du setter inn stikkpillene?
Håper alt går bra:klemme:
Bruker bare fingrene ja, man skal visst ikke bruke vagitorier når man er gravid!
Ringte legevakten, for sikkerhets skyld....
God kveld! Blødde ikke no i natt, men kom litt blod da jeg sto opp, ble redd og lei meg. Har vært hos legen i dag, han fant ikke no galt, ikke no tegn til sa, så da er det bare å krysse fingra å håpe på det beste.:jippi:
Krysser fingrene for at det ikke kommer mer blod!!! ;)
Så bra, Sheer. Håper spiren klamrer seg fast! :kryss:
Lillemy 75
25-04-2006, 17:04
Så lenge blødningene er mindre enn en vanlig mens for deg så er det ingen fare. Slimhinnene er hovne og mer blodfulle nå under en graviditet enn ellers, og samleie, bruk av bukpressen o.l. kan være nok til at det blir en liten brist i slimhinnen og du blør litt. Det er veldig vanlig at dette skjer i løpet av de første 12 ukene. Jeg hadde det akkurat slik de første 12 ukene av mitt første svangerskap, og fikk vite at det skyldtes at morkaken lå rett over mormunnen. Etterhvert vil den trekkes oppover i takt med at livmoren vokser, og slike småblødninger kan avta også da.
Lykke til, du skal se at det roer seg etter hvert.
Dette går nok bra. Slim hinnene er så blodfylte og skjøre at de lett sprekker. Det er vanlig at du blør litt når du står opp, for det lille du evt har blødd om natta bruker litt tid på å komme seg ut.
Må bare si at man kan bruke vagitorier når man er gravid, men skal ikke bruke den innføringsdingsen...bare en finger.
Håper det går fort over!!
prinsessemammaen mai-03
01-05-2006, 18:19
Går på sopp kur nå om dagen, og i sta da jeg var på do,var det litt blod på papiret+bindet,huff,tenker dårlige tanker med en gang. Har ikke no vondt i magen eller andre steder,men kan dette være sa,eller kan det være normalt å småblø litt? Er ikke friskt blod, og har ikke blødd no ellers. Eller kan det være pga sopp behandlinga,sku ta 6 tabl,har tatt 3.:stønn:
Hei. Vil bare si at jeg har det akkurat som deg. jeg skulle bare ta en tabelett da og dagen etter begynte jeg å blø,andre dagen i dag.Så jeg får rosa blod på papiret når jeg tørker meg,sammen med sånn hvite "korn" etter tabeletten.
Jeg er nå 6 fullgåtte uker.Og håper det bare er pga sopptabelleten..:gruble:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.