PDA

Vis full versjon : Fokuseringsproblemer, hodepine, svimmel og uvel

GyldenLøve
25-04-2006, 10:19
Dette er noe jeg sliter med om dagen, litt fra eller til. Hadde de først i påsken. For en uke siden var jeg hos jormorkontroll, og tok opp problemet med henne. Urinprøve og blodtrykk var fint, men dette var en av mine bedre dager.Hun sa at hvis problemene vedvarte eller ble værre måtte jeg ta kontakt med min fastlege.

I dag har jeg skikkelig problemer med synet og hodet, og jeg ringte fastlegen. Der fikk jeg ikke komme inn i dag, legen hadde ferie denne uka, men jeg kunne få komme inn i morgen ettermiddag til en annen lege. (!) Jeg takket ja for den timen, da.

Men nå er jeg i tvil. Skal jeg gå med dette til i morgen? Synes det er lenge å vente siden problemene bare er blitt værre.

Noen som har hatt slike problemer?

Hva bør jeg gjøre?

:gruble:

kakklanes
25-04-2006, 11:00
Du kan jo ta kontakt med jordmor og spørre henne hva hun syns du bør gjøre. Det er ikke moro å gå å kjenne på sånt! :trist2: Ønsker deg lykke til jeg! :blomst:

Sita
25-04-2006, 14:30
Er du sliten om dagen? Jeg har hatt det litt slik når jeg ikke har fått nok søvn, og det har delvis gått over når det har bedret seg. Men er du usikker bør du uansett ringe bare for å høre, for det hjelper ikke noe å gå og bekymre seg sånn.

GyldenLøve
25-04-2006, 15:48
Har vært hos legevakta nå, og :lege: sier at det er blodtrykksfall. Han sier også at dette vil forværre seg utover svangerskapet, fordi magen trykker etter hvert mer på venene. Tilstanden er ikke farlig for barnet, men det vil bli mer ubehagelig for mor etter hvert... :ups:

Ellers takk for svar, kakklanes og sita! :klemme: