GyldenLøve
25-04-2006, 10:19
Dette er noe jeg sliter med om dagen, litt fra eller til. Hadde de først i påsken. For en uke siden var jeg hos jormorkontroll, og tok opp problemet med henne. Urinprøve og blodtrykk var fint, men dette var en av mine bedre dager.Hun sa at hvis problemene vedvarte eller ble værre måtte jeg ta kontakt med min fastlege.
I dag har jeg skikkelig problemer med synet og hodet, og jeg ringte fastlegen. Der fikk jeg ikke komme inn i dag, legen hadde ferie denne uka, men jeg kunne få komme inn i morgen ettermiddag til en annen lege. (!) Jeg takket ja for den timen, da.
Men nå er jeg i tvil. Skal jeg gå med dette til i morgen? Synes det er lenge å vente siden problemene bare er blitt værre.
Noen som har hatt slike problemer?
Hva bør jeg gjøre?
:gruble:
I dag har jeg skikkelig problemer med synet og hodet, og jeg ringte fastlegen. Der fikk jeg ikke komme inn i dag, legen hadde ferie denne uka, men jeg kunne få komme inn i morgen ettermiddag til en annen lege. (!) Jeg takket ja for den timen, da.
Men nå er jeg i tvil. Skal jeg gå med dette til i morgen? Synes det er lenge å vente siden problemene bare er blitt værre.
Noen som har hatt slike problemer?
Hva bør jeg gjøre?
:gruble: