Vis full versjon : Ny i Stavanger
Er nyinnflyttet til Stavanger. Kjenner ingen her, begynner å bli litt ensomt i grunn. :(
Noen i samme situasjon? :???:
Litago uke 14
Heia.. Jeg vet det er ei fra Trondheim eller noe som skal flytte til stavanger nå, tror hun kaller seg Nate eller Nome... Er ikke sikker...
Men du.. Vi skal ha Stavanger/Sandnes + Omegn treff neste helg. Gå inn på vestlandets snartmamma treff siden og les, og bli med :) Hun er jeg nevnte, forstod jeg også skulle være med :)
:D Kristin og klompen 13+4
Phoeebee
12-08-2002, 19:15
Du må komme på treffet, det blir kjempekos!!! Tror vi blir ganske mange og!
Hvor i stav. bor du?
Annelin
15+1
Hei!!
Vi er like langt på vei:D Jeg bor ikke i Stavanger lenger, men en plass ute i fjorden, ca en time med båt derfra. Kom på treffet du oxo da:)
lil 14+0
LeiaOrgana
12-08-2002, 22:47
Må bare si meg enig med de andre om at du må være med på treffet. The more the merrier :) Selv bor jeg på et tettsted sør for Stavanger, ca. 25 min med bil.
LeiaO
Jeg går på kontroller på Hinna, hos en gynekolog der. Hvis du kjeder deg veldig mye imorgen, så kunne vi treffest? Jeg er ikke sååå skummel. (bare litt:bonk: )
Eller en annen gang, bare si ifra! Vet hvordan det føltes å flytte til en plass hvor man ikke kjenner noen.
lil 14+0
Det hadde vært fint om vi kunne treffes.
I morgen er jeg litt opptatt med sønnen min, men la oss finne en dag som passer oss begge :D
Jeg er heller ikke skummel , bare litt rar:gal2:
Litago
Du finner e-mail adressen min på profilen
hei- vi bor også i stavanger-
hilsen annsi & kristin f.30.4.02
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.