Vis full versjon : Åhhh, jeg er så glad
Jeg har lyst til å rope ut til alle sammen for jeg er så glad. Jeg har sett hjertet slå i dag, alt så helt bra ut. Og jeg som var heeelt sikker på at det var en ny MA. Har nemlig INGEN symptomer, ikke kvalm, svimmel, brystene har ikke vokst og i går fikk jeg litt brun utflod. Er det rart at jeg har vært overbevist om at alt var over? Men nå så jeg det altså - et bitte, lite hjerte som slo. Størrelsen var 9.3 mm og jeg var kommet to dager kortere enn jeg hadde beregnet. Altså er jeg 7+1 i dag med termin 14. april. Skal tilbake om 2 uker og skal prøve å slappe av og GLEDE meg.
Åhh, livet er hærlig dere:D
Så utrolig det må ha vært å se hjertet slå!! Gratulerer masse!!:klapp: :klapp: :klapp:
Jeg skal til kontroll om en uke, håper på å få se hjertet jeg og...
:findag:
Selleri 6+5
Åhh.., så flott det må ha vært!
Gleder meg!
Nå er vi mange med termin 14. april!!:D :klapp:
Så herlig det må ha vært å se hjertet slå! :klapp: Gratulerer!
Gleder meg masse!
:findag:
6+4
Så flott og høre Mon...
Det må være helt fantastisk /*misunne, misunne */
ååååååååh! så heldig du er !!
Jeg har ikke vært på UL enda, har time den 24.september.
Det er så lenge til :uff:
Jeg er omtrent like langt som deg (7+ 5), visste faktisk ikke at det var mulig å se hjertet slå SÅ tidlig.
Gleder meg på dine vegne - og gleder meg til å oppleve det samme sjøl :)
Lavendel
28-08-2002, 14:06
Du er heldig :D Ble nesten litt misunnelig her jeg sitter...:o
Det er alltid like utrolig å se det lille hjertet slå :D
Gratulerer forresten :klapp: :klapp:
Næh, så gøy! Grattis! Sikkert deilig å bli litt beroliget, ja! Og heldiggrisen som får et svangerskap uten plager! :)
Hilsen I am
Deilig følelse ikke sant :)
Var på ultralyd selv igår ,så jeg vet akkurat hvordan det føles:D
Klem frida 8+4
Kjære mon
Åh, som jeg har lurt på hvordan det gikk med deg!!! Så flott at alt ser bra ut med deg og den lille!
Tidliger hadde vi 12. april begge to, nå har vi 14. april begge to. Min termin ble også forskøvet litt. Skal til ultralyd tidlig neste uke, og kan nesten ikke vente.... Her har imidlertid kvalmen satt inn for fullt, og jeg har mistet 3 kilo på 1,5 uke. Kvalm døgnet rundt, den første uka spydde jeg flere ganger om dagen, men har nå funnet en måte å holde det i sjakk på.
Lykke til!
meja
Så fantastisk Mon !!
Sitter her med tårer i øynene. Å lese dette var virkelig en god nyhet.
Jeg har vært så spent på dine vegne.
Store klemmer fra Olli og Ola
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.