PDA

Vis full versjon : Strekkmerker!

Mamma til snart tre
25-04-2006, 21:25
Nå er jeg i mitt 3. svangerskap, uke 36 +5 og 5 kilo lettere enn jeg var sist gang ( på slutten) Jeg har strekkmerker på brystene og nedover lårene, men bare ett på magen. Min største skrekk er å få masse merker på magen, å nå ser jeg det begynner å danne seg nye. :trist2: Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen umidellbare tips? (høres sikkert litt sytete ut dette nå, med litt hormoner i omløp så blir jo allt litt ekstra dumt):rabla:

Sweety
25-04-2006, 21:39
å nå ser jeg det begynner å danne seg nye. :trist2: Hva skal jeg gjøre? Noen som har noen umidellbare tips? :rabla:
Sorry, det er absolutt ingenting å gjøre med. Man kan smøre med alt mulig til en blir blå, men det har ikke noe å si, man sprekker innenfra.:dåne: Jeg og begynte å sprekke på slutten, selv om jeg hadde smørt fra dag 1 i sv.skapet.

Eneste som stopper tilveksten er å få babyen ut:jupp:

Mamma til snart tre
25-04-2006, 21:55
Uff ja, akkurat det jeg er redd for... Får bare bruke litt tid på å venne meg til tanken:rødme: Var såååå sikker på att jeg skulle berge denne gangen vettu! :stønn:

Får verdens beste belønning da !:jupp:

Tidl. bruker
26-04-2006, 14:03
Greit å smøre seg litt uansett.
Jeg bruker hvetekim olje som jeg masserer hver kveld og noen ganger morgen. Hadde noen strekkmerker fra før, men har ikke fått noen nye etter jeg begynte med hvetekimolje... kan jo bare være tilfeldig, men verdt et forsøk :D

Massasje er godt for underhuden , og også for barnet i magen.

fr0ken
26-04-2006, 16:24
Greit å smøre seg litt uansett.
Jeg bruker hvetekim olje som jeg masserer hver kveld og noen ganger morgen. Hadde noen strekkmerker fra før, men har ikke fått noen nye etter jeg begynte med hvetekimolje... kan jo bare være tilfeldig, men verdt et forsøk :D

Massasje er godt for underhuden , og også for barnet i magen.

hvor får man kjøpt den oljen?