PDA

Vis full versjon : hårvekst

Zuzie
27-08-2002, 18:47
Jaaada... hårvekst både her og der...
På bena og bikini linja og under armene klarer jeg stort sett å holde det under kontroll...men...nå kommer det som er litt pinlig skjønner du og det er at jeg har svarte strie hår fra "dotten" og opp til navelen.
Har noen gode råd??? Selvfølgelig har jeg prøvd å barbere, det er ikke rikelig men nok til at det er sjenerende. Jeg blir litt rød nuppete, og dette gjør at jeg ikke liker sånne stunder som når vi ser på magen for å følge med spark, eller hvis samboeren finner veien frem til magen for å kjenne...... så er det skjeggete:uff:

HJEEELP:leiseg:

:trist!: en hårete Zuzie

indi
28-08-2002, 00:56
Skjønner broblemet ditt:uff:

Har du prøvd men hårfjerningskrem?
Pass på så mannen din ikke føler at du avviser ham. Snakk med`n om problemet ditt.

Prøv krem.

Koz indi & egget 8+5

Kame
28-08-2002, 11:56
Er det veldig mange?

Jeg har noen lange, svarte innimellom, og de napper jeg rett og slett vekk med en pinsett. LITT vondt, men da holder de seg borte ganske lenge, og man unngår skjeggstubber.

(Men jeg vet ikke hvor stor magen din er, det er kanskje fysisk umulig? Dersom du er villig til å bruke litt tid og plunder på det, så kan du jo ha et speil foran magen sånn at du ser bedre?)

Vimsen
28-08-2002, 13:09
Enig ! NAPP dem ut !!!:lol:

Klem
Vimsen T-6

Zuzie
28-08-2002, 13:46
Takk for svar;)

Nå er jeg altså ny nappet!:D
Litt vondt var det jo og litt irritert ble huden...men nå ser det bedre ut!!

:lol: Ha en fin fin dag!

-Zuzie

Johanna
29-08-2002, 14:32
og dette får du kjøpt gjennom internett og kanskje på Kondomeriet. Er en hårfjerningskrem for sensitive områder, og funker godt for meg. Resultatet blir flott, men man må sitte med det smørt på huden mye lenger enn anvist på boksen.

Anja22
01-09-2002, 00:19
Prøvde mye rart men kom fram til det at det var napping som funka best og etter noen ganger ble eg ikke irriter i huden heller.

Amasone
11-09-2002, 03:57
Vi har alle hår på hele kroppen. Til og med fra "dotten" og opp til navelen. Når man blir gravid, vil hårene her bli stivere og kanskje mørkere. MEN de vil normalisere seg etter graviditeten!!!! Hvis dere nå begynner å barbere dem bort, eller fjerne dem med hårfjerningskrem, vil det bli mye verre enn utgangspunktet, og dere kan komme til å plages med det etter dere har født. Til dere som vurderer å begynne å fjerne hårene: la vær. Det blir bedre etterhvert !:findag: