PDA

Vis full versjon : Nå har jeg nettopp røyklagt huset

Miro
12-08-2002, 15:16
Ja, nå har jeg gjort det altså. Vært helt i tåka:uff: Skulle bake muffins og så smelte smør. Lot smøret smeltes i smørsmelter på fulleste varme på komfyren. I mellomtiden måtte jeg på toalettet. Der ble jeg sittende i helt andre tanker:uff: Ja, jeg er litt fjern for tiden. Så plutselig hørte jeg noe som spraket som bare det. Løp ut på kjøkkenet med buksa nede:eek: Og der kokte smøret over, røyken lå over hele kjøkkenet (og vi som har åpen kjøkkenløsning ut til stuen). Jeg fikk iallefall reddet dette, åpne alle vinduer og prøve å lufte ut røyken. Røyken er ute den nå, men nå henger det en lukt her som ikke er god. Jeg er jo helt fjern for tiden. Jeg er farlig for meg selv tror jeg:bonk:

Denne lukten er skikkelig vond, hvordan kommer den ut? Skal jeg bare fortsette å lufte?

Hilsen "fjerne" Miro :bonk:

Vimsen
12-08-2002, 15:22
Du er nå pokker meg ikke normal !!! :lol:

Fortsett å lufte du! Det lukter sikkert mer enn du tror! Prøv å gå ut og så gå inn igjen. Da kjenner du virkelig lukten !

Vær forsiktig vennen ! :nuss :nuss

Klem
Vimsen

aja
12-08-2002, 15:26
Kløøøøøøne!!!!!

:lol:

:klem: fra aja

Polyanna
12-08-2002, 16:00
Oi da! :lol:

Bare fortsett å lufte, du. Og sett ut skåler med eddik, et suger til seg ekkel lukt.

Og du er IKKE den eneste med tidlig ammetåke, skal jeg love deg!

:)

Robyn
12-08-2002, 16:35
:lol: :lol:

Det er sånt som skjer. At du ikke er den eneste med ammetåke om dagen kan jeg skrive under på.
Jeg gjorde omtrent det samme, plugget inn strykejernet og gikk på do. Innen jeg var ferdig der hadde jeg glemt hva jeg egentlig skulle...:bonk:
Heldigvis for meg har jeg alarm på strykejernet da...:uff:

Robyn

Arwen
12-08-2002, 16:53
Miro Miro Miro!!!

Dette var skummelt, godt det gikk bra ! :eek:

Da jeg var liten pike smeltet mamma smør til fisken de skulle ha til middag.
I mellomtiden fulgte hun meg ned til ytterdøren for å sende meg avgårde til turnen...Smøret kokte over og det tok fyr i vifta på kjøkkenet!!!
Mamma hang ut vinduet i borettslaget og skrek "det brenner hjelp, det brenner".
Kjappe mannfolk i nabolaget kom raskt til åstedet og slukket brannen, brann mennene kom og alt.
Halve kjøkken innredningen var smeltet og det luktet pyyyyyton.
Da jeg omsider kom meg til turnen, sier jeg, kledd i turndrakt og lyse musefletter "det brant hjemme hos oss i dag" :leiseg: og turninstruktøren sa "ja ja"...trodde jeg skrønte de!!:bonk:

Uansett....lov meg at du aldri går i fra ting på komfyren igjen Miro!
Det kan så fort gå altfor galt..... :(

klem fra en som ble litt bekymra
Merethe & lille K (36+2)
;)

Nibe
12-08-2002, 17:18
Bare og fortsette luftingen vil jeg tro, godt vi alle har en unskyldning til å glemme og suse for tiden da:D

Bedre lykke nestegang...

Nibe og lillegutt 36+1/36+6:baby:

Camille
12-08-2002, 20:50
Tenker det hele er en del av ammetåken. Du er ikke den eneste som glemmer ting om dagen, det er helt sikkert!

Du kan jo se litt positivt på det! Da jeg var hos jordmor idag, spurte jeg om forskjellig rundt fødsel og slikt, og da sa hun at dersom en plutselig ble mye mer glemsom enn vanlig, kunne det være et tegn på at fødselen var nært forestående..
Første gang jeg har hørt noe om det, men har hun rett så er det vel ok å bli litt mer glemsk?

Klem fra Camille