Vis full versjon : Hikk Hikk...!!
Hikk.... Hikk.... Hikk................Hikk..Hikk...
Ha ha...
Er det flere av dere som har en skikkelig hikker i magen? 1-3 ganger om dagen har hun hikkeanfall...:baby:
Håper ikke dette er noe farlig... synes litt synd på den lille babyen... jeg synes jo det er ubehagelig å hikke selv!
Klem Amity (termin 7.nov.)
Tidl. bruker
27-08-2002, 20:55
.....
Her er masse hikking. :) De sier det er bra for lungene.
Hilsen Sunniva 33+3, på besøk fra oktoberklubben.
Hvordan vet dere egentlig at det er hikking? Jeg har noe som jeg tror er ungen som hikkert men siden jeg er første gangsfødende er jeg ikke helt sikkert. :bonk:
Hvertfall hvis det er hikking jeg kjenner varierer det litt, noen dager er det ofte andre dager har jeg det ikke å noen dager varer det LENGE :uff:
Klem fra Hege20 som venter :baby: 25 november
jeg syns også litt synd på henne, har lange perioder med hikking hver eneste dag!
må jo være slitsomt!
men det er visst bare bra :)
Hei!
Så deiligt at høre at det er andre som har hikkere i magen. Begynte nesten at bli urolig. Syns jo synd på h*n, for det er jo så slitsomt at ha hikke. Min har hikke flere ganger i døgnet når som helst på døgnet i tillegg, så søvnen blir ikke alltid så regelmessig.:) Men hvis det er bra at babyn har hikke får den hikke i vei!
Lella (ul-termin 19 nov, menstermin 13 nov)
Kattemor
15-10-2002, 16:13
Fant denne meldingen da jeg søkte på HIKK, og det var helt topp å se flere som har opplevd hikking flere ganger om dagen! For ikke å snakke om at det faktisk kan være positivt! Stakkars lille Knerten, har jeg tenkt... :D
Her hikkes det hver dag, og i perioder på 5-10 minutter. Kjenner at det er hikking, fordi det kommer rytmisk som ei klokke. Tror ikke at jeg har en stepper eller riverdancer i magen, så det er nok hikking, ja....
Hilsen Amasone:baby: T-21
Det bor en Mr.hickup her også, 2-3 ganger hver dag i opptil 10-15 min.:uff: Stakkars liten, det må jo være slitsomt for han.
Spurte faktisk legen om det idag, og hun sa at de drikker fostervann for fort, hvis det stemmer er denne krabaten glupsk ihvertfall:D
:vink: Noni og :baby: Benjamin (35+2)
Her hikkes det så det synes utenpå. Jeg sitter formelig og rister! Storebror og pappa slipper å kjenne på hikkingen, det er bare å kaste et blikk på magen så ser man hva Pjuskelusk har for seg! :D
Opptil 5 økter, hver seg på 5-10 min om dag!
Her er det mer hikking enn ikke-hikking...
Jordmoren jeg gikk til sist sa at barn som hikket mye som regel ble store barn. Dvs. nærmere 4 kilo enn 3 kilo.
Kan bli morsomt å sjekke på novemberklubben når vi er kommet over til NM. :)
:eek: :eek: :eek:
Da ligger jeg tynt an!
Men er det ikke slik at jentene hikker mer enn gutta også??
Spør Mia som ikke helt har gitt opp håpet om å få ei lita søster til poden! Det er det eneste han ønsker seg til jul, nemlig!
Min hikker hver dag, og da spesielt på kvelden og når jeg skal legge meg (typisk):uff:
drommedilla
16-10-2002, 18:37
Har egentlig aldri tellt etter, men det må minst være 3-4 ganger om dagen.
Vet ikke helt om jeg likte det med at hikkere blir store. Er ikke så stor selv, men må innrømme at da jeg spurte jordmor om Lurins størrelse på kontrollen i går, så sa hun at han godt kan bli en 3,8-4 kilos krabat. Men hun trodde heldigvis ikke at kan kom til å bli særlig over 4 kilo. Får håpe at han holder seg i underkant....:uff:
Jeg har hele tiden ligget i øvre del det grønne feltet på symfyse-målet. Har også hørt at det kan være pga mye fostervann, ikke bare størrelsen på "den lille", men har likevel bekymret meg litt for dette med størrelsen. Heldigvis så sier de jo også at "mor og barn passer sammen". Vi for satse på at det gjelder her også. Jordmor har også beroliget meg med at dersom de synes han virker for stor for meg, så sender de meg til vurdering nærmere fødselen.
:findag:
Her er det hikking mest på kveldstid, og da så at hele bekkenet hopper...
Meget speciell følelse...:p
Kommer nok å savne allt dette da lillemann er ute...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.