Vis full versjon : Hvilken type pose/vinterpose skal dere ha?
Jeg lurer på å kjøpe lammeullpose, men er usikker.
:???:
Sunniva 33+3
Jeg har fått en voskipose fra min mor som jeg skal bruke. Jeg har to MYE yngre søsken så jeg arver litt der.
Klem fra Hege20 som venter :baby: 25 november
Vi var heldige og fikk kjøpt en
nesten ikke brukt voksipose
med ulldyne til 700,- kr.:D
Puu 30+6
Voksipose...
Kan jo brukes til barnet er 2 år eller noe sånt... praktisk
Brukte voksipose til våre to første barn, så vi fortsetter med det.
Tidl. bruker
27-08-2002, 23:54
Voksipose !
Det blir voksipose her også.
Heldigvis skal min far og han samboer kjøpe denne. Håper de bare kjøper den med ull og ikke den syntetiske. Har sagt at jeg vil ha den i ull, men desverre er min far veldig glemsom. Håper på det beste.
Voksiposen er veldig bra, og du kan ha den lengre enn en vanlig pose. Og så kan du bruke den til dyne, teppe o.l.
Anbefales hvis du har råd!!
31+4/30+1 UL (etter midnatt)
Voksipose !!
Fikk arvet en av min kusine så da var valget enkelt ! :)
Klem
Vimsen T-6
Vi har lamullspose..
Storfornøyd med den til minsten..
Kan bruke den enda (2 år)
klem baby
Tidligere bruker
28-08-2002, 17:29
Skal bruke en voksipose vi har arvet. Virker veldig bra:)
Amadala
Vi lurer på om valget faller på skinnpose. Voksiposen blir for stor når vi skal ha to dessverre. Men nurkene holder seg nok vel så varme i skinnposen tenker jeg :)
Dee og gutta, 28+5
:baby: :baby:
Happiness
28-08-2002, 18:15
Jeg har kjøpt Teutonias dunpose. Vognen er en Y2k - system M, og voksiposen er visstnok litt for stor for denne vogntypen
Happiness.
Jeg har saueskinnspose, kjempegod!
Vi brukte voksipose til Ingrid, og kommer til å fortsette med det.
Den er helt suveren!:klapp:
Vi har valgt voksipose med hard bunn, sånn at vi kan bruke den som bag den første tiden.
:baby:
Svigermor hadde tatt vare på den som min mann hadde ligget i da han var liten. Var litt speptisk. Den var brun(skikkelig søttitall) og ALLE andre hadde jo voksipose. Men med ett lite søtt teppe over så ingen at den var brun og den var skikkelig god å bruke. Varmere kunne ikke ungen få det!! Nå skal den brukes igjen!! KJekt å ha til min lille februarbaby!!!
Vi har kjøpt teddy-pose i sverige, den holder ned til -25grader så den skal nok være veldig bra den!
Var på tilbud siden vi kjøpte den på sommeren også!
Savanna 28+5
Tuppsjura på 14 mnd lånte en voksipose av sine kusiner, og den skal Lillebrøster kose seg i også. :hjerter:
Voksipose her!
Har arvet etter min søster.;)
Det fulgte med en vognpose til vogna som jeg har kjøpt, så jeg tenkte jeg skulle bruke denne så lenge det ikke er kjempe-kaldt ute også har jeg fått låne en voksi-pose av ste-søstra mi som jeg tenkte jeg kunne bruke de dagene som det er kjempe-kaldt ute. Jeg vet ikke helt hvor bra den vognposen er nemlig.
Lykke til ;)
Klemmer fra BigMama 34+2 :cool:
Tidl. bruker
30-08-2002, 22:11
Her blir det termopose fra Simo. Har egentlig lyst på voksipose, men vi har den andre fra sist. Blir vel til at jeg legger ekstra teppe/ dyne oppi hvis det blir veldig kaldt, innbiller meg at den ikke holder like godt på varmen som voksiposen, men den er absolutt funksjonell!
Tusse
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.