PDA

Vis full versjon : Stillinger ved bekkenløsning?

Cazandra
19-01-2003, 16:05
Har dere gode forslag til hva slags stillinger vi kan bruke når jeg lider av bekkenløsning??

Det er mye det som stopper oss nå for tiden :(

Pelen
19-01-2003, 16:12
Kanskje sjøstjernen går (heter det sånn på norsk?)

Du ligger på rygg, mannen din på siden (vi sier nå at han ligger på din venstre side). Du legger ditt venstre ben over hans ben og ditt høyre mellom hans ben.

Skjønte du den? Vet ikke om det går om man har bekkenløsning. Jeg har hatt vondt i bekkenet, men jeg har ikke akkurat hatt bekkenløsning. Men nå er bekkenet helt bra!!! :kidoki: Sikkert for at hodet har stabilisert bekkenet.

Den stillingen har i vært fall fungert hos oss.

Klem Pelen T-27

Happy
19-01-2003, 19:14
Bakfra var vel det eneste som fungerte greit nok for meg sist gang. Men det var ikke bekkenløsning jeg hadde heller, terapauten sa at det bare var den samme typen smerter. Men, nå blei det ikke så mye sex da:uff: Så problemet var til å leve med.

Tidligere Bruker
20-01-2003, 21:35
Vi hadde ikke sex mot slutten da jeg gikk med Julian, pga kraftig bekkenløsning.... :(
Men for meg var liggende på siden den beste stillingen....

:mervink:

Annie
21-01-2003, 01:45
Min leveregel: "Samle bena, snu rumpa til!"... :p

Med andre ord: Enten bakfra (men pass på så du slipper å stå på knærne gjennom hele akten, det kan virkelig ødelegge bekkenet - støtt deg på noe, len deg over en stor pute el.l.) .. eller fra siden. Å ligge på rygg og "skræve" er definitivt det verste du kan finne på!

Sannesu
22-01-2003, 15:20
Hei Caz. ;) Den stillinga som har fungert for oss hele tiden er at jeg ligger på siden med han bak meg... Han ligger oxo på siden, så det kan vel kalles bakfra på en måte... Da ligger du for det meste rolig... :blush: Men åh.... Det er jo godt uanz så jeg bekymrer meg ikke om han må jobbe litt ekstra... ;) :blush:

Babyface
27-01-2003, 19:32
Jeg greier bare å ligge på siden, så det blir bakfra :mhmm:

mamsen27
11-02-2003, 00:05
Da jeg var gravid var det bare å tulle dynen i en stor haug og lene seg over den,slik at han er bak.
Det var mest forde jeg var 9 mnd på vei og magen var i veien.Det å sitte oppå ble en humoristisk "greie" som ikke virket helt.
Du kan også lene over benken på kjøkkenet eller ligge på siden i sengen og han er bak.
Lykke til

Cazandra
11-02-2003, 03:04
Hva gjør man ikke for å kunne ha sex:lol:
Huff, nå er det lenge siden!!!
Jeg syter med å begynne:eek:
Men syns synd på mannen, han sier at det ikke gjør noe...men jeg tror det!
Må manne meg opp og sette igang sexlivet...før det går FOR lenge :bonk:

Må prøve ut disse stillingene jo :kidoki:

34+1