PDA

Vis full versjon : Jentenavn

Malinmor
12-08-2002, 15:20
Vi hadde egentlig bestemmt oss for Nikoline:) Men ingen av den eldre generasjon liker det, svigermor kallte det et"fjøsnavn" og at det er fordi den enda eldre generasjon brukte navn som Hansine, nilsine, Nikoline m.m Så da vil vi ikke bruke det navnet. for oss er det viktig at iallefallbesteforeldrene liker navnet på barnet vårt(selv om det er vi som bestemmer):D

Vi har flere navn vi liker som: Natalie, Karoline, Vanessa. men det finnes sikkert enda flere fine navn som vi har "glemmt"

Når det gjelder Vanessa så syens jeg det er litt artig fordi det skulle passe til et barn født i vekten(og hun blir født i vektens tegn) ;) Sebastian som blei født i fjor, har også et navn som passer til de som er født i vekten:p Er ikke så opptatt av stjernetegn jeg da, men siden Sebastian har navn som passer til vekten så hadde det vert artig at jenta også har det:uff: (fant dette ut sånn helt tilfeldig her om dagen, og gjør kanskje valget litt lettere):gal2: :gal2:

Noen som har synspunkter? Gjerne kom med flere navn da, liker litt søte navn vi da:hjerter:

:findag:

Shanti
12-08-2002, 15:53
Hvor finner man ut hvilke navn som passer til de forskjellige stjernetegnene?

Malinmor
12-08-2002, 16:09
Fant det i en bok som het: Navn & stjernetegn :) Smugtittet i en bokhandler;)

*Kristin*
12-08-2002, 23:22
Holder en knapp på Karoline jeg. Det er søtt. Passer til Sebastian også :)

IzziCreo
13-08-2002, 03:17
Godt dere har flere alternativer :) Men hadde det vært opp til meg hadde ikke besteforeldre hatt noe mulighet til uttalelse i det hele tatt ;) De har selv navngitt barn en gang - nå er det deres tur! Etter en kort stund kunne de nok ikke tenke seg at barnet skulle hete noe som helst annet... ;)

Nikoline er helt klart min favoritt ;)

Lykke til :)

Klem Suzie Q 24+0

Linda1
15-08-2002, 04:06
Det er deres barn, og syntes dere Nikoline er fint, så bruk det! ;)

(10+3)

Macaroni
15-08-2002, 12:51
Navn som jeg setter i samme "kategori" er:

Victoria
Margrethe
Sophie
Johanne
Fredrikke
Sabine
Charlotte

Sikkert flere men det var de jeg kom på nå, med en klar favoritt i Victoria.