PDA

Vis full versjon : Klarer ikke vente lenger..

Elin
28-08-2002, 00:17
Jeg vil også være med i maiklubben..:)

Jeg heter Elin og er 24 år gammel. Jeg har ei jente fra før. Hun er født 13.07.01, og heter Ingrid. Verdens nydeligste jente..:hjerter:

Vi har vært prøvere i en måneds tid bare. Og i går fikk jeg jammen to knallblå! En helt fantastisk følelse. Og siden jeg ikke vil dele det med venner og familie riktig ennå, må jeg i hvert fall dele det med dere.:)

Håper det blir koselig å være her i maiklubben, og at vi blir riktig mange etterhvert.

Jeg har beregnet termin til 7. mai..

Cecilie
28-08-2002, 18:32
Gratulerer så mye Elin! To blå, herlig ikke sant?

Så heldig du er som har ei lita jente! Har ingen barn ennå jeg, er jo bare 21 år, ble gift i sommer og prøvde siden bryllupet og forrige fredag ble det to knallblå streker!

Føler meg ikke så gravid ennå, for jeg er ikke kvalm. Men det kjennes ut som om jeg er stappmett hele tiden. Klarer nesten ikke å spise noe for det er liksom ikke plass i magen... Har du hatt det sånn?
Også er jeg så utrolig trøtt og fryser lett.

Klem fra Cecilie som glerder seg til 8 måneder sammen med alle her i maiklubben. Vi begynner å bli en del nå!

Cazandra
28-08-2002, 19:51
ELIN DA!!!!
:klapp::klapp: Dette var kjempekjekke nyheter jooo:klapp::klapp:
GRATULERER SÅ MYE MED EN :baby: I MAGEN!

Håper svangerskapet går kjempefint:kidoki:

:klem:
fra oss 10+2

Karius
28-08-2002, 20:06
Gratulerer med 2 blå...
Tenk at det allerede begynner å melde seg inn noen i mai klubben.... Tiden flyr

Lykke til da, med svangerskapet:)

:findag:

Tidl. bruker
28-08-2002, 23:19
VELKOMMEN TIL MAI-KLUBBEN , nå håper jeg at vi får mange medlemmer etterhvert.

Selini
29-08-2002, 18:42
Gratulerer så masse med magen Elin!!!
Så koseligt!!!

Klemz Selini'n på besøk bare..;)

Qatrine
03-09-2002, 13:00
Hei, Elin!

Så artig at vi havner i mai-klubben sammen, da:) Gratulerer nok en gang med spiren i magen:):):)