Vis full versjon : Nå vet vi hvem det er!!
Var på privat UL i dag, med video.
Legen var kjempehyggelig og forklarte masse.
"Jeg VET at det er en gutt!" sa jeg
"Jasså, vet du det?" sa han.. "her ser dere hvertfall vagina..!" og så lo han godt..:)
Da tok jeg virkelig feil! jeg som var så sikker! he he
VI FÅR EI LITA JENTE!!!
åå jeg gleder meg!
(måtte dra rett til en babybutikk og kjøpe jente-klær..:) )
Tidl. bruker
28-08-2002, 00:34
Så moro at dere fikk vite det da ! Bare til å reise ut å kjøpe jenteklær nå!! :)
Så koselig at dere fikk vite hva det var da!! Bare ha i bakhodet at det kan være feil. Men som regel har de rett da.
Og det er ikke alltid magefølelsen stemmer nei... Jeg har ordentlig magefølelse på gutt..... Mon tro hva som gjemmer seg der inne.
31+3/30+0 UL
Sant det er gøy å få vite det!!
Vi fikk vite på mandag at vi får en jente, akkurat som dere.
Magefølelsen sier også jente, så da får vi satse på at ikke ultralyden lyger.
Men legen vår var skråsikker.
Gratulerer med jente!
(29+2)
Gratulerer med at dere får ei lita tulle da:):leiseg:
Vi fikk vite på den ordinære ultralyden at det nok var ei jente og fikk det bekreftyet på ul i uke 28, men alikevel så er ikke mor helt overbevist. Tror ca 80 % på at det er ei Tuva MArgrethe i magen min, men det er fortsatt nok tvil igjen til at jeg ikke blir overrasket hvis det kommer ut en med TUT....:lol:
:findag:
Ååååå dere er heldige!
Jeg er også "sikker" på at jeg får en gutt - det var jeg allerede tidlig i første trimester - og har jo bare blitt sikrere ettersom "alle" symptomene (eller mangel på) tilsier gutt.
Meeeeeen...
Det er iallefall frustrerende å ikke kunne handle klær som man ønsker - de aller fleste små størrelsene er jo i rosa eller blått.
(Men gud så spennende det blir under fødselen da! :) )
Lillehammer
28-08-2002, 12:24
:latter:
Det er jo greit at du får vite det nå da! Selv kommer jeg vel til å havne i samme situasjon rett etter :birth:. Jeg tror nemlig også jeg VET at det er en gutt, men det skulle ikke forundre meg om det ligger en liten :baby:-jente og ler av oss inne i magen min...
Lykke til videre!
Klem Lillehammer og Baby-Ola :mhmm:
Så morro da!!! Ei lita prinsesse!
Vi tør rett og slett ikke å spørre vi, om hvilket kjønn det er. Er litt redd for at de skal ta feil. Kjenner personling til 4 par, hvor det er sagt feil om kjønnet under ultralyd.
Håper ikke dette gjelder deg!
Klem fra Katta
jeg vet at de kan ta feil, men.. han var så sikker!!
uansett gjør det ikke så mye, da får vi jo bare en ny overaskelse under fødselen da ;)
nå har vi ikke lenge igjen jenter!!:D
Så koselig med jente da! Høres ut som legen var ganske sikker når han kunne peke på beviset for dere.. ;)
GRATULERER!!!
Med meg skjedde akkurat det samme, men jeg var HELT sikker på at Mina bor i magen min, men der tok jeg feil, Bitteliten viste seg å være en GUTT :hjerter:
Vi så det klart og tydelig selv også og det bar rett ut i babybutikker og shoppet lyseblått:D
Navn har han også fått, men det er hemlig;)
:vink: Noni og :baby: Bitteliten (28+5)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.