Vis full versjon : noen av dere som har hatt blødninger?
Jeg er 5 uker nå. I går fikk jeg litt blødninger, brun, kornete. Men i kveld kom det mere, friskt blod. Det kommer ikke så veldig mye. Mindre enn ved mens. Og bare når jeg setter meg på toalettet.
Vet at en kan ha blødninger i begynnelsen av svangerskapet, men ble likevel litt engstelig.
Har stikking i venstre side, og vondt i korsryggen. Og halsbrann og svimmelhet har jeg fortsatt.
Noen som vet?
Turbomamma
24-05-2006, 20:21
Hei
Kan trygt si at jeg har hatt blødninger.... Ikke i dette svangerskapet, takk og pris! :ber:
Blødninger i uke 5 er sjelden et godt tegn...men det kan selvsagt gå bra for det! Spesielt om du stopper å blø igjen. Om symptomene forsvinner eller ei er vanskelig å svare på...for det opplever folk så forskjellig... Du får vel enten vente og se, eller ta en tur til legen for en blodprøve (hcg). Da jeg mistet i uke 5 for noen mnd siden, så gadd jeg ikke dra til legen, for blødningene økte på og tempen sank som en stein (er tidligere "temper")
:lykketil:
Håper det går bra med svangerskapet ditt!
jeg blødde slik du forteller at du gjør i 4 uker.:trist2:
Ble fulgt opp med Hcg prøver og ul på sykehuset. Må si det ble ikke mye lettere av det for der fikk jeg så mange rare beskjeder at det til slutt gikk rundt for meg, men alt er bra nå og magen vokser for hver dag med en aktiv liten krabat der inne.. :jippi: :jippi:
Gå til en lege som kan henvise deg til gyn pol på sykehuset, så får du sjekka med innvendig ul og!!
LYKKE TIL!!!
I mitt første svangerskap hadde jeg slik blødning ett par dager i uke 5. (mere brun utflod liksom)
Gikk veldig fint for meg.. Resultatet blir 3 år i sept. ;)
hadde blødninger da jeg satt meg på toalettet jeg også da jeg var i uke 7.
Jeg ble så engstelig at jeg tok turen ned til legevakta.Ble sendt på ultralyd , og da fant de ut at alt var okei:)
Men har ikke hatt noe etter den dagen der. Var vell bare ett engangstilfelle. Takk og pris for det:)
håper blødningene gir seg, om ikke bør du vel ta en tur til legen du også.Bare for å få sjekka.
Lykke til! :klem:
Takk for alle svar. Jeg skal ringe legen i morgen tidlig, så sender han meg nok til gyn. Jeg har forberett meg på at det ikke er noe der lenger.:trist2: Jeg har blødd siden mandag. Nå er det friskt blod, men ikke mye heller. Bare når jeg sitter på do. Sist jeg hadde SA så rant det hele tiden. Jeg bodde på do!Og så besvimte jeg hele tiden. Det er ikke sånn nå. Så jeg har er håp! men.... Huff, klarer ikke å la være å tenke og gruble på dette:gruble: :gruble: :gruble:
Håper det går bra med deg! Vet hvordan du har det og har vært gjennom både blødninger som endte i SA og blødninger i uke 6, uke 9 og uke 11 denne gangen som altså ser ut til å gå veldig bra likevel. Så, som du sier, det er håp! Uansett så burde du vel ha en UL; hvis det skulle vise seg å ende i en SA så er det viktig å være sikekr på at livmora er ordentlig tømt med tanke på neste runde. Og hvis det fortsatt er liv, så er det veldig godt å se det lille hjerte banke! (etter uke 6). Krysser fingerne for deg!
Det ser ut som dette skal gå bra!:jupp: Var hos legen:lege: i dag. HCG var fin. Og jeg har stoppet å blø. Håper bare det ikke kommer igjen nå. Nå tar jeg det bare med ro, og lar mannen gjøre det meste:glis: Han har pappaperm. nå, så da må han jo bare få jobbet litt hjemme:humre:
Jeg skal til :lege: igjen for nye prøver til onsdag. I dag er jeg kvalm også, det er jo et godt tegn:tøff: 1. gang jeg har jublet over å være kvalm:jippi: :jippi:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.