PDA

Vis full versjon : Hei, noen andre som begynner å bli leie?

Fiol
10-08-2002, 20:46
Heisann,
Har nå 11 dager igjen til Termin, og jeg begynner å bli skikkelig lei!:trist!:
Har ikke prøvd så veldig hardt å "sette igang" fødselen da, men...
Noen som eventuelt har noen gode råd?:)

ildtopp
11-08-2002, 12:30
hei! Jeg gikk gravid på denne tiden i fjor... Men det beste tipset jeg har er SEX!!!! Ha dere en hyrdestund i senga....:)

Lykke til....men ellers så kommer jo bebi'n når den kommer da! For ut skal den!

Nusse1
11-08-2002, 23:12
Jeg skjønner virkelig hvordan du har det. Det er ikke lett å vente når det ikke skjer noe. For snart en uke siden fortalte jormora mi meg at jeg kom til å føde snart " Kanskje i dag" sa hun da. Jeg har ventet og venetet uten at det har skjedd noe.:sint:

Jeg har prøvd å sette det hele i gang siden da. Med vaske vinduer, Løpe (les: Gå sakte) i trapper, Ha sex, stimulere brystene, tatt klyx, drukket vin, varme bad, fått orgasme, spist fødepizza og drukket bitter lemon. Alt dette til ingen nytte. Så det er ikke lenge før jeg gir opp.....:leiseg:

Lurer på om h*n aldri vil komme ut. Skal til legen i morgen tidlig. Håper han har tenkt å ta en skikkelig undersøkelse da for å se om ikke bebisen kommer snart....

Kos deg med alle kjerringrådene.

Klem Fra Nusse:findag:

Dolci
12-08-2002, 12:31
Ja, jeg begynner å bli ganske lei nå. Har 12 dager igjen til terming, og den varmen som har vært til nå, tok nesten knekken på meg.

Fastlegen mente at lille gull kunne kommen når som helt, hodet har vært festet i over to uker, vil ihvertfall ikke gå over tid. Men, det er vel som alt annet, gulelt kommer når det er klart. Men håper virkelig ikke at jeg går 2 uker over. Da sliter jeg.

Var hos gyn. i dag, hadde UL, og beskjeden jeg fikk var at gull gutten var like stor i magen som moren........ :p , hva sier dere til det da:???:
Men, men, jo mer å ta i, jo mer å være glad i, mente heldigvis ikke at det var en 5 kg. baby.

Har også prøvd en del tips, som sex, gå i trapper, gå småturer, fødepizza, mye hvitløk, osv. uten resultat. Kanskje dere andre har noen bedre forslag?

Hege72
12-08-2002, 16:15
Ser ut som augustbabyene våres er litt trege:sint:

Har også prøvd det meste! Sex, fødepizza, stimulering av brystvortene osv.
På meg virker det nesten som om det blir roligere med kynnere og sånt etter jeg har prøvd disse tingene:???:

Skal til legen i morgen jeg og... Og da håper jeg på gynekologisk undersøkelse for å se om det er modent! .....Og kansje han vil røske litt i meg så det snart begynner å skje noe!

Jeg er ihvertfall helt klar psykisk nå...

Sender noen(((((((((:birth: vibber)))))))))))!!!!

:findag:

Klem Hege T-6

Fiol
12-08-2002, 21:05
Tusen takk for gode råd!:)
Har prøvd sex (opptil flere ganger :D ) uten resultat, dvs bare masse vonde kynnere som går over etter en stund:( .
Har prøvd å stimulere brystvortene også, men det skjedde ikke noe mer da heller:( . Så nå har jeg nesten gitt opp.... Han får komme når han vil!:)
Var hos jordmor i dag. Hun undersøkte om jeg hadde åpning, og det var begynnt å modnes. Ca 1cm igjen av livmorhalsen og 1 fingertupp åpning...
Håper det skjer noe snart!;)