Vis full versjon : Gutt eller jente?
Hei.
Jeg synes det hadde vært morsomt å ha en undersøkelse på hva vi føler ligger i magen vår. Nå som vi ikke vet noen av oss :???:
Så kan vi ta en i november når alle marsdamer har vært på UL, og se om resultatet har endret seg. Vet jo at mange ikke vil vite det også da, men kanskje magefølelsen har endret seg :???:
Selv veksler jeg veldig mellom gutt og jente.. Har jo ei jente fra før, og har vært mere kvalm og sliten denne gangen... Men, jeg tror det er ei tulle til jeg!!
:findag:
:klem: fra tigern i 9+4
Synes det der er litt vanskelig å gjette kjønn...
Inntil for to år siden hadde ALLE (og da mener jeg alle - både de med ett og to barn) mine venner fått bare jenter. Det er helt sprøtt at det går an - det er jo snakk om 20 babyer minst. Dessuten blir det stort sett bare født jenter i min familie, på begge sider. På morsiden min har vi ingen og på farssiden min har vi en. Jeg fikk det derfor for meg at jeg kom til å bli den første som fikk gutt... (kanskje også fordi jeg innerst inne ønsker meg en jente...?)
Men så snudde plutselig "trenden". De 3 venninnene mine som har fått barn de siste 1 1/2 årene fikk alle gutter, og det samme gjelder de 3 søskenbarna til samboeren min. Dermed har kjæresten min fått det for seg at det nå er vi som får jente, siden alle andre får gutt (og han ønsker seg innerst inne en gutt...)
Komplisert? De fleste vennene mine tror jente, så da kan jeg si det foreløpig da - og så får vi se... Men jeg ønsker meg nå først og fremst en baby, så får kjønnet komme i andre rekke.
Klem, Zurufa
Ser jentene leder i magefølelse. :klapp:
Synes det blir spennende å se etter UL
:findag:
Cazandra
30-08-2002, 19:57
Jeg har en guttefølelse...men det hadde jeg med Sarah Elise også!:p
Nå har jeg denne følelsen sikkert pga at jeg har ei jente fra før;)
Tidl. bruker
31-08-2002, 15:08
Jeg har en guttefølelse. Det hadde jeg med Tobias også... så kanskje jeg har rett :)
Klemmer fra Tobbeliten :findag:
Skal si fordelingen var gjevnt fordelt der på hva vi føler at det er .
9 gutter og 9 jenter. moro.
... jeg har en jente i magen. Trodde i en periode at det kunne være gutt, men regner faktisk med at det er en jente.... Det tror vennene min også.
Det blir morsomt å se på UL (2. okt)! :D
Ginger
Hallo alle sammen
Egentlig har jeg ikke tenkt så mye på det. Men til tross for at svangerskapet hittil har vært annerledes enn det forrige, mye uvel og sånn tror jeg allikevel på en gutt denne gangen også. Selvfølgelig hadde det vært gøy om det var jente, mht. en av hvert kjønn, men det er egentlig underordnet så lenge barnet er friskt.... Skal til UL 7. oktober, gleder meg.
Klem fra Voice og klumpen som heretter er sommerfuglen,- for en stund ihvertfall (15+6 tror jeg) :findag:
Jeg har en følelse at det er ei jente der inne hos meg. Grunnen er at jeg har vært like dårlig denne gang som forrige gang, og da fikk vi jente. Både den gang og nå har jeg vært plaget med kvalme/oppkast morgen som kveld fram til rundt 13 uker. Nå er jeg 13+3 og nyter å ikke være fullt så kvalm lengre og oppkasten har gitt seg helt!!Jippi!
Skal på UL den 21.okt, men tror ikke jeg vil vite kjønnet denne gang heller!
Klem fra Berit og Bitteliten
Jeg har jentefølelse. Grunnen er at jeg har vært skamdårlig de første tre mnd, og tiden fra sex til el. Så får vi se om jeg har rett;)
Tror det blir en gutt akkurat nå. Men har hatt en lang periode med jentefølelse...;)
Skal på UL 7. okt., men kjønnet vil jeg ikke vite. Har en gutt og ei jente fra før. Men er faktisk mer spent denne gangen hva det blir.:baby: Ja, bortsett fra at det blir en baby da.:uff:
Tror nok at vi kan forandre mening når magene våre blir litt større, kvalmeperioden (forhåpentligvis) er over og sånt.
Tidl. bruker
24-09-2002, 11:58
Jeg har vært på ultralyd, og fått avkreftet denne guttefølelesen jeg hadde... Vi venter på en jente :D
Da blir det spennende når fødselen står på tur... Har den lille lurt oss eller?
Klemmer fra Tobbeliten
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.