Vis full versjon : Godt å ikke være alene....
Hei alle sammen!Søkte om å få bli med her, for jeg har slutta å røyke etter jeg fant ut at jeg var gravid....Var godt jeg fikk være med i klubben!Jeg har slutta å røyke en gang før, og da gikk det veldig bra, men da var jeg ikke gravid, denne gangen MÅTTE jeg jo slutte for har alltid sagt at jeg slutter om det skulle skje...Graviditeten var ikke planlagt, men like koselig og gøy for det om:jupp: Men, sambo har alltid sagt at han skal slutte med meg, men denne gangen gjør han ikke det!Eller, han sier at han vil det, men så gjør han ikke noe for å prøve å slutte....Og det skuffer meg sånn, for denne gangen kan jeg jo ikke bare begynne å røyke igjen, det går jo ut over den lille....Derfor trenger jeg noen å prate med her, som kanskje er i samme sko som meg....Stå på alle sammen, og de av dere som ikke har klart å slutte helt, ser at mange av dere skriver dere har kutta ned, og det er bra!Takk for at dere hørte på meg:jupp:
Det er langt fra enkelt å slutte ! Merka det selv , og starta faktisk å smugrøyka litt for å få bort det verste suget.
Det verste var at jeg innså ikke selv at det kun var meg selv og den lille jeg lurte. Men etter å ha srfa litt på nett og sett hva røyking gir av negative virkninger, måtte jeg bare ta mot til meg å være tøff.
I perioder er det helt jævli, men prøver å avede det med å spise litt. Så jeg får sikkert min straff i form av en stor unge ;)
Men uansett så lykke tl. Jeg vet hvor tøfft det er !
Ja det er nok ikke så enkelt som man trodde på forhånd :ups:
Har slitt veldig med meg selv og abstinensen, og smugrøykte en god stund :stønn: før jeg innså at jeg måtte kutte helt ut for å kommer over på rett side.
Boka til Allen Carr har vært veldig til hjelp for meg, men mest fordi han sier at dette aldri blir enkelt før en er GLAD for å slutte, og hjernevaskinga er fjernet. Den satt nok hardt hos meg :rødme: , og er nok ikke helt borte enda. Men jeg tar boken frem når jeg trenger det, og håper at jeg snart skal se "lyset" og føle meg 100% fri.
Holder nok mest ut nå pga viljestyrke og tanken på den lille spiren i magen, men har fortsatt lyst på røyk.....
Uff, ja, tenker litt sånn for tida, at jeg kommer nok til å få en unge som er mye større pga jeg spiser mer....Har ikke vært gravid før, men føler jeg ikke gjør annet enn å ete hele tida!Og tror det skyldes røykekutten, ikke graviditeten!Men forhåpentlig så er det bedre at ungen blir større enn å få i seg tobakken jeg ellers hadde trukket ned i lungene....Men, trodde ikke det skulle være SÅ ille som det her....Har også KONSTANT lyst på røyk, men har ikke samvittighet til å røyke, for den lille der inne har jo ikke noe annet valg enn å puste etter den lufta jeg gir den...Så derfor holder jeg ut, og tenker sørgelig at jeg kan begynne igjen etter jeg er ferdig med å amme....MEN skulle jo ønske at jeg aldri ville begynne igjen...sukk:trist2: Uansett takker jeg for all hjelp her inne, vi er jo ikke mange her inne føler jeg, så vi må jo støtte hverandre vi som kan!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.