PDA

Vis full versjon : Når søke om keisersnitt?

Tidl. bruker
03-06-2006, 18:21
Når er det vanlig å søke om keisersnitt pga fødselsangst?

Tidl. bruker
03-06-2006, 20:05
Eg ville gjort det _før_ eg vart gravid, eg *sparke*

Bonnie
03-06-2006, 21:17
Du kan jo ta det opp med legen din/JM på neste kontroll,
og høre hva de anbefaler.

Tidl. bruker
04-06-2006, 14:58
Eg ville gjort det _før_ eg vart gravid, eg *sparke*

Javel? Så du mener jeg ikke burde blitt gravid?????

Tidl. bruker
04-06-2006, 15:09
Javel? Så du mener jeg ikke burde blitt gravid?????

Nei, kjære vene. Snakk om å misforstå. Eg snakkar frå min eigen ståstad, og det er at eg helst vil ha det avklart før eg blir gravid.

Du må ikkje ta ting opp i verste meining, for eg snakka _kun_ om min eigen situasjon: "eg ville avklart det _før_ eg vart gravid, eg"

Tidl. bruker
04-06-2006, 15:26
Nei, kjære vene. Snakk om å misforstå. Eg snakkar frå min eigen ståstad, og det er at eg helst vil ha det avklart før eg blir gravid.

Du må ikkje ta ting opp i verste meining, for eg snakka _kun_ om min eigen situasjon: "eg ville avklart det _før_ eg vart gravid, eg"

OK -beklager misforståelsen :rødme: Var ikke helt enkelt å tolke hva du mente....Jeg skal snakke med fastlegen min på onsdag angående keisersnitt, og håper at jeg får en samtale ved sykehuset fort som fy....så slipper jeg å bekymre meg så mye for alt dette.

Tidl. bruker
04-06-2006, 17:46
OK -beklager misforståelsen :rødme: Var ikke helt enkelt å tolke hva du mente....Jeg skal snakke med fastlegen min på onsdag angående keisersnitt, og håper at jeg får en samtale ved sykehuset fort som fy....så slipper jeg å bekymre meg så mye for alt dette.

Håpar det går greit. Trur det kan være lurt å ha med seg uttalelse frå jordmor i denne samanhengen. Lykke til:)

nida
07-06-2006, 20:44
Burde vel gjøre det så fort som mulig.
Jeg hadde også gjort det før jeg ble gravid..Derfor jeg ikke blir gravid igjen kan man si.

Tidl. bruker
11-06-2006, 22:18
Seriøst?

det er faktisk ikke vanskligere enn å stå på krava da! man blir jo ikke truet til å føde vaginalt i dette landet!

til syvende og sist er det DU som bestemmer hvordan ditt barn skal ut!

nida
14-06-2006, 20:48
Ja, jeg får ikke flere barn pga jeg klarer faktisk ikke å stole på at et ks hadde blitt utført. Det er ingen vei tilbake dersom man står der og ikke får. Man vet aldri.

nida
14-06-2006, 20:52
Ja, jeg får ikke flere barn fordi jeg klarer ikke å stole på at jeg får ks. Brått står man der, og det er da ingen vei tilbake. Jeg personlig kunne ikke stolt på det hvis en lege/ sykehus hadde lovet meg ks. Man har ingen garantier.