Vis full versjon : Når søke om keisersnitt?
Tidl. bruker
03-06-2006, 18:21
Når er det vanlig å søke om keisersnitt pga fødselsangst?
Tidl. bruker
03-06-2006, 20:05
Eg ville gjort det _før_ eg vart gravid, eg *sparke*
Du kan jo ta det opp med legen din/JM på neste kontroll,
og høre hva de anbefaler.
Tidl. bruker
04-06-2006, 14:58
Eg ville gjort det _før_ eg vart gravid, eg *sparke*
Javel? Så du mener jeg ikke burde blitt gravid?????
Tidl. bruker
04-06-2006, 15:09
Javel? Så du mener jeg ikke burde blitt gravid?????
Nei, kjære vene. Snakk om å misforstå. Eg snakkar frå min eigen ståstad, og det er at eg helst vil ha det avklart før eg blir gravid.
Du må ikkje ta ting opp i verste meining, for eg snakka _kun_ om min eigen situasjon: "eg ville avklart det _før_ eg vart gravid, eg"
Tidl. bruker
04-06-2006, 15:26
Nei, kjære vene. Snakk om å misforstå. Eg snakkar frå min eigen ståstad, og det er at eg helst vil ha det avklart før eg blir gravid.
Du må ikkje ta ting opp i verste meining, for eg snakka _kun_ om min eigen situasjon: "eg ville avklart det _før_ eg vart gravid, eg"
OK -beklager misforståelsen :rødme: Var ikke helt enkelt å tolke hva du mente....Jeg skal snakke med fastlegen min på onsdag angående keisersnitt, og håper at jeg får en samtale ved sykehuset fort som fy....så slipper jeg å bekymre meg så mye for alt dette.
Tidl. bruker
04-06-2006, 17:46
OK -beklager misforståelsen :rødme: Var ikke helt enkelt å tolke hva du mente....Jeg skal snakke med fastlegen min på onsdag angående keisersnitt, og håper at jeg får en samtale ved sykehuset fort som fy....så slipper jeg å bekymre meg så mye for alt dette.
Håpar det går greit. Trur det kan være lurt å ha med seg uttalelse frå jordmor i denne samanhengen. Lykke til:)
Burde vel gjøre det så fort som mulig.
Jeg hadde også gjort det før jeg ble gravid..Derfor jeg ikke blir gravid igjen kan man si.
Tidl. bruker
11-06-2006, 22:18
Seriøst?
det er faktisk ikke vanskligere enn å stå på krava da! man blir jo ikke truet til å føde vaginalt i dette landet!
til syvende og sist er det DU som bestemmer hvordan ditt barn skal ut!
Ja, jeg får ikke flere barn pga jeg klarer faktisk ikke å stole på at et ks hadde blitt utført. Det er ingen vei tilbake dersom man står der og ikke får. Man vet aldri.
Ja, jeg får ikke flere barn fordi jeg klarer ikke å stole på at jeg får ks. Brått står man der, og det er da ingen vei tilbake. Jeg personlig kunne ikke stolt på det hvis en lege/ sykehus hadde lovet meg ks. Man har ingen garantier.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.