PDA

Vis full versjon : Gravid uten noen særlige tegn?

Svellen
28-08-2002, 13:25
Går det an? Jeg er sånn ca på dag 27, og det eneste jeg kjenner er lett murring nederst i magen (rett over skambeinet).

Må legge til at jeg ammer førstemann enda, hvis det har noe å si.

Ellers kjenner jeg lite, muligens litt uggen innimellom, men det er fint lite ;)

Er det noen som har vært gravid uten noen symptomer?

Isabell@
28-08-2002, 13:59
Hei!

Jeg hadde ingen symptomer på at jeg var gravid før 3 dager etter at jeg skulle ha fått mensen. Da fikk jeg litt halsbrann og nå har jeg mye luft i magen, men ellers ingenting. Så sjansen er der!!

Lykke til!:)

Beate
30-08-2002, 00:39
Hadde heller ingen symptomer. Bare de vanlige symptomene på at mensen skulle komme. Noe den aldri gjorde;)

Gudine
17-09-2002, 00:39
Jeg kjente ingenting jeg...før det var gått 20 uker...da begynte den plutselig å sparke....Mensen dukket selvfølgelig ikke opp da...men ellers...ingen tegn...Begynte nesten å tvile på legene, testene...alt...men da jeg var på ultralyd så jeg den selv...og nå har magen kommet...Jeg er nå veldig glad for at jeg har vært så frisk og rask hele tiden...Nå har jeg tre måneder igjen, og det eneste symptomet jeg har, foruten en liten mage, er de livlige sparkene inni meg. Det er en herlig følelse:) Lykke til videre...Håper du gleder deg like mye som meg:) Klem