Vis full versjon : Et par spørsmål
Prøver å få tak i bladet Gravid. Men finner det ikke noe sted. Er det fordi det er utsolgt eller hva skjer?
En annen ting... Kan vi fremdeles ta sit-ups eller er det fy-fy nå....
Det er så mange spørsmål som surrer...... :o
har sett bladet ikker er i hyllene denne uken. Tror det betyr nytt blad rett rundt hjørnet.
Ad. situps så er jeg ikke sikker har hørt både og.
Har heller ikke sett bladet den siste uken, det er nok et nytt rett rundt hjørnet.
Ang. sit-ups så er det bra å ta rette sit-ups, iallfall de første månedene, men du skal ikke ta skrå.
Klem fra I am 7+2
Har heller ikke sett bladet i hyllene denne uken, men et nytt nummer er sikkert rett rundt hjørnet! :kidoki:
Hva gjelder situps så har jeg hørt at man kan ta vanlige situps de 3-4 første månedene, men ikke situps på skrå!
:findag:
6+4
Bladet Gravid fåes på Narvesen til vanlig, men som de sier så er nok et nytt blad rett rundt hjørnet!
Jeg har vært treningsinstruktør for gravide i noen år. (Sammen med fysioterapauter), og de har rett de som sier at du skal unngå skrå sit-ups i starten av svangerskapet, men når magen din blir stor så kan du ta dem på skrå da det nesten er umulig å ta dem rett opp:p
Helt ærlig synes jeg ikke man skal ta sit-ups i det hele tatt!
En bedre øvelse for gravide er å sitte på alle fire, la hodet hvile nedover, trekk magen oppover...hold den oppe noen sekunder, og slipp den ned igjen. Gjenta så mye du orker:p
Kan love deg at dette er mer enn bra nok trening for magemuskler når magen begynner å bli tung!!:D
Jeg ville heller konsentrert meg om å trene rygg, skuldre,rumpe og ben!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.