PDA

Vis full versjon : smerter i bekkenet

mizzchris
08-06-2006, 11:13
hei jeg er bare 6+2 idag, og idag har jeg fått skikkelige bekken smerter, blir eldig bekymret a dette her jeg. skal ringe legen også, men klarer verken å gå eller lene meg fremover, kan dette være bekkenløsning allerede?

Bonnie
08-06-2006, 12:11
Det kan det være, men det trenger ikke være det.
Lykke til hos legen!

Caroline's mamma
08-06-2006, 13:17
Jeg har begynt å fått det nå.

Ta kontakt med legen din så du får henvisning til fysioterapaut.

mizzchris
08-06-2006, 15:06
jeg hadde fått bekkenløsning:S fikk beskjed om å ta det med ro, frem til uL, har bestillt UL oxo

mortilto
09-06-2006, 01:30
Jeg fikk konstantert bekkenløsning da jeg var 7 uker på vei:trist2:. Ble 100% sykemeldt fra uke 9. Har gått til fysioterapaut frem til nå... Men nå mener fysioterapaut at hun ikke kan hjelpe meg noe før etter fødsel...
Jeg er så sterkt plaget at jeg bruker krykker når jeg skal gå et lite stykke....
Så det er kjempe viktig å ta vare på seg selv!!!!!

Lykke til videre!!! Håper du greier å holde det i sjakk!!!

Heidi20
09-06-2006, 09:52
Er å veldig plaget med bekkenløsning,fikk råd om å kjøpe meg et bekkenbelte..å det virker kjempe bra=))

Mamablue
09-06-2006, 10:03
Jeg fikk konstantert bekkenløsning da jeg var 7 uker på vei:trist2:. Ble 100% sykemeldt fra uke 9. Har gått til fysioterapaut frem til nå... Men nå mener fysioterapaut at hun ikke kan hjelpe meg noe før etter fødsel...
Jeg er så sterkt plaget at jeg bruker krykker når jeg skal gå et lite stykke....
Så det er kjempe viktig å ta vare på seg selv!!!!!

Lykke til videre!!! Håper du greier å holde det i sjakk!!!
Samme som meg..
Det var akkurat det jeg opplevde sist svangerskap.. denne gangen holdt jeg ut til i går (15+4), og da sa det bom stopp, låst bekken!!!!
Så der fikk jeg for å ikke høre på kroppen min :(

Ta det mye med ro, få hjelp så raskt som mulig så kansje du slipper krykker og det som værre er :klemme:

Shanti
09-06-2006, 11:18
jeg hadde fått bekkenløsning:S fikk beskjed om å ta det med ro, frem til uL, har bestillt UL oxo

Det er viktig å ta det med ro og ikke gjøre noe som forverrer smertene. Men det betyr ikke at du ikke skal gjøre noe. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå til en fysioterapeut eller manuell terapeut som driver med slyngebehandling (SET) eller prøve bassengtrening.
Var selv svært dårlig forrige svangerskap (og lenge etterpå), men det har gått mye bedre denne gangen.
Lykke til!