PDA

Vis full versjon : Litt trist nå...

Teddy :)
28-08-2002, 14:17
Vi har fått bonustur av jobben. Turen går til Karibien med cruise og alle greier...
Dette burde jeg jo være glad for, men jeg skal ikke være med.. :leiseg: Er jo 26 uker på vei når de drar i neste uke, så da valgte jeg å bli hjemme. Synes liksom ikke jeg behøver å utsette kropp og baby for en flytur til Miami akkurat nå...
Men det som gjør meg enda tristere, er at på jobben sitter alle og snakker om hvor gøy det blir, hva de skal gjøre, hva de skal shoppe osv.
DETTE GJØR MEG ENORMT TRIST :leiseg: :leiseg:
Jeg har jo kjempelyst til å være med, men det virker ikke som noen her har forståelse for valget mitt...

Er det noen av dere, gravide medsøstre som skjønner meg? :???:

Hilsen en litt dæff Teddy 24+4

Tifa
28-08-2002, 15:40
Skjønner deg veldig godt, jeg! Sambo kom her om dagen med forslag om langweekend i london i slutten av september (han har bursdag rundt den tiden og foreslo å bytte ut sin vanlige dansketur med gutta for en langweekend med meg.. :elsker: ).

Hadde veeeeeldig lyst, da, men er allerede over 28 uker på vei, så det syns jeg ble farlig nærme termin å sette meg på fly til utlandet. :(

Men tenk på det sånn, du, at neste sommer, når kollegaene dine må på jobb i det fine været, ja da kan du stikke innom dem i lette sommerklær og med en helskjønn baby i vogna!! Da har du helt fri og kan kose deg med babyen din, mens de må jobbe og slite og bare får noen usselige uker med ferie. :D

Er lov å godte seg litt over den tanken, ikke sant? ;)

Trøsteklemmer fra meg, ihvertfall!

Tifa (på besøk fra novemberklubben)

Teddy :)
28-08-2002, 23:44
Takk for tanker og klemmer! :)

Jeg har sagt til dem at å ha en frisk og sparkende baby i magen er mye viktigere for meg enn cruise i Karibien :klapp:
Tror ikke de skjønner den følelsen før de er i samme situasjon selv...

Klem fra en mye mer opplagt Teddy 24+4 :D
Med lille Emilie i magen :)