Vis full versjon : Støttestrømper?
Noen som har erfaring med støttestrømper og flyreiser?
Har det noe for seg eller kaster jeg etpar hundre rett ut vinduet?
Skal ut og fly noen turer i sommer og plages med hovne ben under flyreiser. Lurer på om jeg skal investere i etpar slike strømper?
Tangerine
16-06-2006, 14:13
Jeg brukte det da jeg skulle reise til Kina (selv om det var tidlig i graviditeten).
Fikk det anbefalt fra legen.
Syns du burde investere, spesielt siden du plages med hovne bein, for det hjelper.
Er det lang flytur?
Jeg brukte det da jeg skulle reise til Kina (selv om det var tidlig i graviditeten).
Fikk det anbefalt fra legen.
Syns du burde investere, spesielt siden du plages med hovne bein, for det hjelper.
Er det lang flytur?
Var de forferdelig varme og klamme? Ser for meg at de er så stramme at du mister pusten. :p
Flyturen er på ca 5 timer.
~>Lilla<~
16-06-2006, 14:31
Dette lurer jeg også på !!! Mine ben hovner ganske lett opp, spesielt høyre fot... vanlige strømper lager dype merker, og er vonde å ha på til tider..
Like greit å investere med en gang? Blir sikkert ikke bedre når varmen slår til for fullt?
Kaprifol
16-06-2006, 14:35
Sniker litt...
Jeg prøvde dette da jeg ventet nr. 1, helt utrolig deilig å ha på syns jeg ! Brukte dem dager jeg skulle stå mye og på flyturer, ikke ubehagelig stramt. anbefales !
Eg flyr ikkje så mykje for tida, men eg elskar mine støttestrømper, og brukar dei kvar dag (har fem par ;))! Utan støttestrømper hadde eg hatt kolossale elefantføtter :humre:
Anbefalar deg absolutt til å kjøpe minst eitt par! Ca 150 kr på apotek, finnes i kvitt og svart.
tittentei
17-06-2006, 22:29
Eg flyr ikkje så mykje for tida, men eg elskar mine støttestrømper, og brukar dei kvar dag (har fem par ;))! Utan støttestrømper hadde eg hatt kolossale elefantføtter :humre:
Anbefalar deg absolutt til å kjøpe minst eitt par! Ca 150 kr på apotek, finnes i kvitt og svart.
Signere denne. Uten stømpene fikk jeg nesten ikke på meg skoene:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.