Vis full versjon : Det å handle i Sverige....
Har tenkt oss til sverige for å handle neste helg.. men så kom jeg til å tenke på; har de tingene på lager eller kanskje det er stor fare for at vi ikke får handlet noen ting??:???:
Det hadde jo vært utrolig kjedelig nåe vi kjører sååå langt!!
Noen som vet?
Polyanna
29-08-2002, 00:53
På Happyland (eller KiddyCare som det visst skal hete nå), hadde de alt det vi skulle ha, ihvertfall, bortsett fra den ENE senga jeg syns var fin. Men vi fikk vogn, bilsikring, Babybjørn, bilsete, badebalje, klær, osvosv.
Opprinnelig melding fra Tigris
Har tenkt oss til sverige for å handle neste helg.. men så kom jeg til å tenke på; har de tingene på lager eller kanskje det er stor fare for at vi ikke får handlet noen ting??:???:
Det hadde jo vært utrolig kjedelig nåe vi kjører sååå langt!!
Noen som vet?
Sjansen er ikke noe mindre der enn her i Norge. Ta sjansen! Vi har gjort det samme, og sparte masse penger på å dra til Sverige:) :findag: Lykke til!
Hei Tigris
Ser at du er fra Trondheim og du har antagelig tenkt deg til Østersund for å handle? Vi hadde også planer om det, men tok først en telefonrunde til forhandlere der. De hadde nesten ingenting av det vi hadde tenkt å kjøpe på lager. Sist jeg var på Barnens Hus ble jeg også rimelig skuffet over det elendige utvalget de hadde. Desperate ringte vi videre til flere forhandlere i overkommelig reiselengde fra Trondheim (bl.a. Sundsvall) uten at vi så det verdt å pakke bilen og reise over. Kanskje var vi veldig uheldige, enten pga at de var tomme for varer i sommer eller fordi vi hadde veldig sære ønsker:p , men uansett vil jeg anbefale deg å ringe litt rundt før du kjører.
Lykke til
Lotti
:findag:
Blir nok så jeg ringer rundt litt først ja.. Den var ikke så dum! Hvorfor tenkte jeg ikke på det..:bonk:
Må nesten spørre; hva var dere ute etter som de ikke hadde? Kanskje det er akkurat det vi er ute ettter....?
Hadde tenkt Emmaljunga Baby Edge jeg, eller brio Duo + Maxi Cosi citi bilstol...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.