PDA

Vis full versjon : Hva nå???

høna
22-01-2003, 22:28
Hei!!!!

Her kommer enda litt mer mas fra meg - håper dere ikke er lei meg allerede.....! Har satt stor pris på alle svarene jeg har fått!!!

Men nå må jeg bruke dere igjen for alt dere er verdt...
Har i hele dag hatt stikkende smerte på samme sted på ve side...det er skikkelig vondt! Vet det er vanlig å ha litt smerter "histen og pisten" ved graviditet, men begynner å lure litt siden det er på akkurat samme sted....tenker med en gang at noe er galt......som at jeg er gravid utenfor livmoren....

Herregud - hvordan skal dette gå når jeg har så mange spørsmål allerede...!!! Må nesten le litt av meg selv! :uff:

Tidligere Bruker
22-01-2003, 22:37
For meg høres det bare ut som strekk smerter i livmoren, og det er ganske vanlig i begynnelsen. ;)
Er du veldig engstelig, og det gjør veldig vondt, og det begynner å blø, så hadde jeg tatt en telefon til legen. ;)

Lykke til. :) Det er bare å spørre om alt du måtte lure på. ;)
Vi er jo her for å dele erfaringer. :D

:mervink:

skofus
22-01-2003, 22:37
Mange spørsmål følger med en graviditet. Jeg er jo på SM for andre gang, og har fremdeles mange spørsmål....

Jeg hadde også smerter på venstre side. Og det viste seg bare å være luftsmerter. Tarmen slynger seg ned på venstre side. Derfor smertene sitter der. Og det kan være VELDIG vondt.

Jeg var livredd for sv.sk utenfor livmoren, men det var det heldigvis ikke. Men du må være litt obs, for det KAN jo være det, og det er ganske farlig. Har desverre ingen råd for hvordan du skal finne ut av det. Kjenn etter om det går litt over hvis du får prompet kanskje?

Tidl. bruker
23-01-2003, 01:00
Jeg også hadde mye smerter....og det kan stemme det med gass i tarmen. Det er nok ingenting å bekymre seg for...men begynner du å blø må du jo selvsagt kontakte legen!