PDA

Vis full versjon : Dumme følelser om magen

Panter
22-06-2006, 14:43
Jeg plager meg selv slik med tanker om den voksende magen.
Jeg har innmari lyst på en stoooor kulemage, så det er ikke noe problem. Og magen har jo begynt å vokse så smått :jupp:
Men så har jeg en del mage fra før av. Og jo større babymagen blir jo mere fleskemage ser det ut som jeg har.
Jeg føler meg rett og slett dum.:leppe: Er redd magen ser tåpelig stor ut pga flesket.
Mannen min sier at jeg har ikke så stor fleskemage som jeg tror, og det har han nok rett i. Er litt negativ jeg, og føler at ting er mye verre enn det egentlig er.
Men er det normalt at man kan se gravid ut i uke 11?
Og hva gjør dere andre som plages med fleskemagen?
For det kan vel ikke bare være meg...!!

Smula
22-06-2006, 14:48
Ja, klart det er mulig å ha stor mage i uke 11. Men det er jo mest luft som fyller opp der inne, og ikke så mye baby (siden den bare er 3-4 cm stor). Se her var meg i uke 10:

http://i72.photobucket.com/albums/i165/smula/HPIM3676.jpg

Vær stolt av magen din, du! Vi er alle forskjellige, og ønsker oss som regel det vi ikke har. Enten det er stor eller liten mage, krøller eller ikke, fregner eller ikke osv. Det er sikkert noen som misunner akkurat din kulemage, fordi den er som den er. Ikke alle som er så heldige at de får noen mage før langt uti svangerskapet, vet du. ;)

Cleopatra
24-06-2006, 22:14
Det viste ikke på meg før jeg var over 15 uker...Bare litt oppblåst, kanskje!

Jeg har ikke den største magen nå heller, men synest absolutt den er stor nok! Så vær forsiktig med hva du ønsker deg (i forhold til stor kulemage), mange ønsker de har mindre mage :blunke:

pusen
24-06-2006, 23:08
:comfort: Har vært der selv. Hadde i utgangspunktet en mage jeg syntes så stor ut, og de første månedene i svangerskapet var tunge pga alle tankene rundt det. Nå er det 3 mnd igjen og selv om jeg vet og kan se at det er ett godt lag med spekk utenpå babykulen, har magen fått en rund fin form, og den ser ikke rar ut:D Håper du finner deg til rette med den voksende magen.
:klem: