PDA

Vis full versjon : Tiden går så tregt...

Struttemagen
28-08-2002, 16:14
, tiden går så tregt... Tralalalalala!!:o
Hvorfor er det sånn, hvorfor er det sånn... Tralalalala!:o
Så leeeeeeenge til november, tjodelido....:o
ÅÅåååååååååh, som jeg kjeder meg, Tjodelidei!:o

:bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

Ja, litt fritidsproblemer her nå....:blush:

Klemmer fra Struttis og baby, 26+6:uff:

Lillehammer
28-08-2002, 17:02
:lol: av Struttemagen.
På Lillehammer er tilstanden mer slik:

Tida går så alt for fooooooort,
det er så utrolig mye jeg skulle ha gjoooooooort.
Skulle ha vasket og handlet iiiiiiiiiinn,
søte små ting til babyen miiiiiiiiiiin!
Like før panikken brer seg her nååååååååå,
hvordan i huleste skal dette gååååååååå...?
November er jo rett rundt hjørnet!!!!!!!!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Hvordan er det med dere andre november-mammaer? Hvilken "side" tilhører dere...?

:bonk: Lillehammer

Tidl. bruker
28-08-2002, 17:39
.....

MøreMia
28-08-2002, 17:55
Tror jeg behøver den tiden som er igjen til å gjøre alt i stand jeg.

Begynte å snakke om julegaver i går kveld. Bør kanskje gjøre unna det meste på den fronten også før nedkomst. Er kanskje ikke i form til å tråle byen etter gaver med melkespreng og annen spreng...:p

Sambo tilbød seg med glimt i øyet å handle julegavene i år men... Øhhh... Tror jeg takker nei jeg, og hiver meg rundt snart ;)

Struttemagen
28-08-2002, 17:59
Jeg er sååååå i rute da... Helt over ivrig, så alt er jo nesten klart!!
( Ikke kjent for å klare å vente, nei..):p

Men, men... tida flyr nok avgårde!

Dere andre får jo kose dere med redebygging så lenge!!:cool:

( Jeg har for min del vært inne på tanken om å rive ned redet for så å bygge det opp igjen...:???: ) Ingen god ide kanskje:gal2:

He,he,he!!

:bryn: Struttis!

Struttemagen
28-08-2002, 18:00
Opprinnelig melding fra MøreMia

Begynte å snakke om julegaver i går kveld. Bør kanskje gjøre unna det meste på den fronten også før nedkomst. Er kanskje ikke i form til å tråle byen etter gaver med melkespreng og annen spreng...:p

Der gav du meg en lys ide!!!!

Det kan jo jeg gjøre også:klapp: :klapp: :klapp:

MøreMia
28-08-2002, 18:04
:lol: :lol: :lol:

Kjempeide Struttis!

Riv redet!
Alt for å få tida til å gå!

Ferdig med vasking og stryking av babytøy og alltingen du da? Har så og si alt i hus selv, men har ikke satt det der det skal stå, redd opp seng, vugge og vogn etc...

Å herreguuud, som jeg gleder meg til å se de nusselige plaggene på snora mi... når skal jeg begynne med vaskinga da???

Struttemagen
28-08-2002, 18:11
men jeg må si jeg har vært over effektiv i det siste!!
Struttemannen har nærmest blitt pisket rundt i butikkene..:gal:

Så resultatet er at mye er klart..

Har t.o.m. vasket endel klær... Alt dette under parolen :

"Bedre føre var enn etter snar..."

( Selvfølgelig en suuuuper dårlig unnskyldning til å se de små tingene på tørkesnora...:uff: )

Men, men er igrunn meg i et nøtteskall!

Moro er det uansett!! :D

MayaM
28-08-2002, 21:00
Jeg må nok si at jeg går fra siden: tida gåååår sååå saaakte til siden: Har mye å gjøre fra dag til dag.

Siden jeg har en fot i oktoberleiren også, så kan det jo skje at Tassen velger å komme til verden litt før. (er ikke helt overbevist at UL-terminen er den rette).

Og det er ikke så mye som er klart her egentlig....

Har vogn, vugge med tilbehør og litt klær.....
Men ikke noe annet.

Hjelp, nå fikk jeg litt panikk her jeg sitter. Det er jo masse igjen å skaffe jo....

Må jage min kjære litt i gang jeg nå. Men han jobber så mye. Kommer hjem rundt kl. 19.00 hver kveld. Ikke bare å gå å handle da gitt..... Eller sette i gang med andre ting....

Det ordner seg nok får vi håpe.

31+4/30+1 UL

Lillian
29-08-2002, 02:02
Oj dæven... julegaver ja! Det er sant, vi kommer vel ikke til å ha lyst til å traske rundt på overfylte kjøpesentre midt i julestria med nyfødte nurk på slep!! Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på engang!! Får vel sette igang tankeprosessen snart..

Jeg er todelt jeg:
- Om dagen går tiden urfort. Ouæææh, bare to knappe måneder igjen!! :eek:
- Om natta går tiden ursakte. Å herreguuuud, åssen skal jeg holde ut i to lange måneder til?? :uff:

Lillehammer
29-08-2002, 14:56
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Julegaver også ja! Aldri i verden om min kjære kan påta seg det ansvaret (da blir det vel konfekt fra Shell på alle sammen :uff: ). Nok en påminnelse om at tiden begynner å bli knapp!

Men i dag har jeg i hvertfall ringt trygdekontoret og får tilsendt papirene derfra! Det er da et lite skritt i hvertfall... :kry:

:findag: enten du kjeder deg eller har det travelt!

:vink: fra Lillehammer

Nikken
29-08-2002, 15:21
*ler*
Nikk Nikkersen er ferdig med 11 julegaver... Tenkte selv tanken at DET kommer jeg aldri til å orke i desember! OG - det er jo salg nå, så det kan bli litt rimeligere enn normalt også :)

Ser for meg gaver fra Shell, der oppe på Lillehammer..........

Mens Lillehammer-mann handler julegaver
ligger Hammer hjemme med magen og kaver
Men brått kommer Hammer-mann inn av døren
det var fort gjort med den julegavebøren!
Så sitter de der da, på selve julekveld
alle, med hver sin gave fra Shell....

Flode
30-08-2002, 01:17
Har tenkt mye! - så hadde det hjulpet hadde mye vært gjort, men må vel innrømme at det eneste som er kommet i hus er noen få klesplagg.

En ting er å gå ut å kjøpe utstyret vi trenger, en annen er å få plass til det hjemme. Vi har ikke så mye plass så vi må først pakke bort en del ting, evt selge/kaste. DET er tiltak det. Spesielt når man har en mann som skal gjemme på alt for "det kan jo hende vi kan trenge det en gang".... -- gjett om jeg har "litt" lyst på hus/stor leilighet nå... :leiseg:

Men av en eller annen grunn så går dagene mye tregere på jobb enn hjemme, og jeg jobber bare 70% for tiden. Er så mye mer artig å finne på hjemme. Nå strikker jeg babyteppe og det er jeg storfornøyd med :) Artig å kunne lage litt selv synes jeg.

Julegaver er vel også nå som er lurt å få unna ja.... Da fikk jeg litt mer å tenke på... Takk for det tipset :klapp:

-- snipp

Noni
31-08-2002, 03:31
Herhosossgårdetiettomdagenjegfølerattidenbareraseravstedogde terfødselogjulaftenførjegfårblunket.
Så jeg må vel si jeg tilhører gruppen som synger det går såååååååååå fooooooooooort.
Har faktisk det meste i hus og klær er vasket, brettet og på plass i stellebordet allerede:D
Min "angst" går mer på "herregud jeg skal bli trebarnsmor" stakkars de to jeg har fra før de mister noe av oppmersomheten min, og stakkars Bitteliten som ikke får så mye oppmerksomhet som de to første for han må dele meg med to stykker.
Sekundet etterpå er jeg i "så koselig for Bitteliten å ha to storesøsken"humør og tenk så flott det blir for de største å få en lillebror å dulle med å lære masse ting, humør.

Skal vi se...................driver jeg og roter meg helt ut av tema og inn i tåkehavet i hue nå?:bonk:
Sånn....................bena godt plantet på landejorda igjen..................komme seg tilbake til tema.....................svare på det, jeg syns tiden går fooooooooooort, og avslutt. Jepp lett som en plett.:bonk: :bonk: :bonk: :bonk:
:kidoki: Noni

:vink: Noni og :baby: Bitteliten (28+6)

Tidl. bruker
01-09-2002, 23:28
Kan trøste deg med at når nr; 2 kommer vil tiden løpe!!!! Da har du så mye å gjøre!;)

Håpet
02-09-2002, 16:38
Her i gården syns jeg tiden pluteslig raser fra meg, men nå begynner ting å falle på plass. Igår fikk jeg i hus en haug med klær som mine skjønne tantebarn brukte da de var babyer så nå henger tørkestativet fullt i babyklær og det var jo bare så herlig å henge alt et små tøyet:wow: å i morgen eller onsdag skal mamma og pappa sta og kjøpe grindseng og gjett om den skal monteres samma kveld da:D . Ellers så er det bare stellebord som står igjen. men der har jeg ikke helt bestemt meg hva jeg skal ha.
Sånn det var en liten avsporing fra meg. Svært så vanskelig det skal være å bare svare på et enkelt spørsmål. Måliksom bare skrive litt ekstra.:p