Vis full versjon : Når testet dere positivt?
Hei hei.
Bare en liten spørreundersøkelse.
På hvilken dag testet dere positivt første gangen? 4+0? Tidligere? Seinere?
Er på dag 28 i syklusen min i dag og er veldig spent på om noe er på gang.. og om jeg evt. bør teste allerede nå.. Har sykluser fra 28-35 dager.......
Hilsen meg...
På dag 3+9, eller dag 27 i syklusen med Clear Blue
Tidligere Bruker
23-01-2003, 16:47
Jeg testet posetivt nesten ei ukes før forventet mens, så det blir vel ca 3+1 eller noe sånt. ;)
:mervink:
Isabell@
23-01-2003, 17:56
Jeg testet positivt 5 dager etter forventet mens. Dagen etter forventet mens testet jeg faktisk negativt.
Jeg testet noen dager etter jeg ikke fikk mens, og skal da ha vært 5 uker på veg ca.....
Tidl. bruker
23-01-2003, 18:10
Jeg testa positiv 1 dag etter forventet mens, da var jeg 5 uker på veg.
Klemmer Goajentå:) og lille Celine:baby:
TERMIN 5. FEBRUAR
Jeg testet positivt 5 dager etter eggløsning. Har lutealfase på 6 dager vanligvis. Å si hvilken dag i syklusen blir litt feil fordi jeg hadde lange sykler og sein eggløsning...
Jeg testet svakt, svakt positivt samme dag som jeg skulle hatt mensen. 2 dager senere sterkt positivt!
hilsen Mjao (termin 10/4)
Jeg testet positivt på 3+2, samme dag som forventet mens.
Jeg fikk to blå to dager etter forventet mens.
Litagoo K-26 :vink:
Tingeling
23-01-2003, 23:18
Testet en klar (ikke like sterk som teststreken) blå strek 3+4
Testet klart og tydelig 3 dager etter forventet mens.
Det ble da 19 dager etter at jeg hadde tatt positiv eggløsningstest, og tydeligvis ble gravid....
Jordbærstua
25-01-2003, 18:03
Jeg testet positivt på dag 6+0. Prøvde å teste både to og og uke før, men da ble testen negativ. I dag er jeg 9+6
MokkMokk
25-01-2003, 18:45
Jeg testet svaaakt positivt på 3+1 jeg :D
Hei !
Fikk positivt svar på mensdagen:klapp:
Lykke til:)
cesa
4+2 testet jeg positivt!:D
Nutrisse
28-01-2003, 23:05
Testet svakt positivt en dag før forventet mens, men stolte selvfølgelig ikke helt på det. Ny test 3 dager etter forvente mens, viste to klare blå streker.
Hei, hei!
Man kan regne med å teste positivt ca to dager etter forventet mens. Hvis du tar blodprøve, så kan man vente svar allerede fire dager før dette (to dager før mens).
Lykke til!!!:p
Klem, Sara
En dag før forventet mens. Var så spent at jeg klarte ikke å vente lengre:)
Jeg testet en klar og fin blå strek på dag 5+0. Testa da to dager etter forventet mens..
Klemmer fra susette og VV på 28+0 :baby:
cormatic
29-01-2003, 13:16
2 dager før forventet mens (3+5) testet jeg negativt med RFSU (bortkasta penger) Testet positivt med CB når jeg var 4+3 (3 dager etter forventet mens)
Jeg testa knall positivt med CB når jeg var 4+2. Det var på kvelden på dag 16 etter eggløsning.
Balumba :)
13+1
Jeg testet en uke etter forventet mens jeg. Trodde ikke at jeg var gravid, så jeg gikk bare å ventet på mens.. Men så ble det to blå gitt! :klapp:
inger8mai
06-02-2003, 14:47
Ville ventet til 31 dager. Da er det noenlunde sikkert.
Testet knall blått når jeg var 5+0.
Klem Chance 5+4
Fikk strek allerede på dag 11 DPO. Har 14 dagers lutealfase, så det vil si positiv test 3 dager før IKM. Streken var svak altså, men synlig. I dag (21 dager etter EL) testet jeg knallblått! Teststreken kom før kontrollstreen og det har aldri skjedd før. Et godt tegn på at hCG har steget siden sist.
Lykke til, alle prøvere!
Magedutti
10-02-2003, 21:58
Jeg testa positiv med Clear Blue 3+3. Da hadde jeg begynt å få vanvittige svettetokter så mistanken var der.. Har lest gjennom de andre som har skrevet inn og det virker absolutt som at Clear Blue er den sikreste hjemmetesten. Også det at den viser så tidlig. :) Det anbefales jo å vente til 14 dager etter forventet mens for sikkert resultat.
Sist gang testet jeg positivt fire dager før forventet mens, men denne gangen vet jeg ikke hvilken dag jeg var på. I følge UL-termin var det rett etter eggløsning....
Jeg testet på 5+3 med knallsterk kontrollstrek som kom med en gang med ClearBlue. Grunnen til at jeg testet var at jeg hadde vært veldig kvalm noen dager og syntes at TR burde ha vært der (fulgte ikke så godt med på sykluslengden)
Ung Frue
22-02-2003, 14:40
Hmm, det har variert veldig for min del.
1. gangen jeg var gravid testet jeg positivt 4+6 endte i SA
2. gangen jeg var gravid testet jeg positivt 6+6 endte i SA
3. gangen jeg var gravid testet jeg positivt 5+5 endte i SA
4. gangen jeg var gravid testet jeg positivt 2+6 ser ut til å gå bra
Er i dag 4+1 på vei og alt er helt naturlig
Jeg testa positivt med sg-test på dag 30.
(De tre syklusene jeg hadde etter forrige fødsel var på 33 dager.)
El var på dag 20, så da var jeg vel egentlig 3+3...? Blir det ikke sånn da? Tror det.
Petterine
22-02-2003, 20:47
testet to tester på 4-4, og fikk 4 klare blåp streker!!!:klapp: :klapp: :klapp:
Lykke til med testen!
Jeg testet svak positiv da jeg var 3+3. Det skal imidlertid sies at jeg har korte sykluser, og eggløsning ca på 10. dagen (Mao. testet jeg positivt to uker etter eggløsn.).
Jeg fikk to veldig svake røde dagen før forventet mens
Gurimalla
03-03-2003, 20:27
Jeg testet positivt 5 dager før forventet mens ;)
Ettersom jeg fikk to blå streker så tidlig så går jeg rundt og er nervøs for at det skal være feil, eller at noe "galt" skal skje..:leiseg:
Forhåpentligvis klarer lille Cashewnøtt å klamre seg fast til november :klapp:
:findag:
Gurimalla
Delaylah
06-03-2003, 18:26
Jeg testet positivt en gang i uke 5. Tok mange tester før det, men de var negaive ...så jeg hadde vel det de kaller treig HCG-stigning.
Lillemei
12-03-2003, 19:45
Jeg fikk to klare blå ved 3+5.
samme dag som forventet mens, to blå.
dagen etter forventet mens testet jeg igjen, og den var sterkere, + test streken kom opp FØR kontroll streken:D
klem Iset 4+6
Jeg fikk svak positiv test 9 dager etter innsetting av 2 egg....(hatt IVF på Haukeland)
SKal på UL på mandag for å se om det er 1 eller 2:)
Klem Isemor 6+6 og lille underet
Steffen Renè skal bli:storeb:
1 UL 17 mars kl 1430
1 legetime 18 mars kl 10
Jeg testet på dag 29. i en syklus på 27-28 dager (altså en dag etter uteblitt mens). To klare røde kom opp (og senere samme morgen, 2 blå!) - så jeg var helt i skyene :) Testet altså på 4+1 (4 uker og én dag gravid, når man regner fra siste mens' første dag). Tassen klorer seg godt fast og jeg har endel symptomer.
Klem fra Catrine (6+3)
Ung dame20
16-03-2003, 04:40
Heisann.
Jeg er her bare for å forhøre meg litt.
jeg gikk på trionetta P-piller i to år og forrige mnd så shadde jeg glemt å ta en tablett helt fra begynnelsen av brettet så jeg sluttet. jeg hadde tenkt il å slutte fra før pga. ubehagelige bivirkninger. da det hadde gått ca 2 dager blødde jeg i tre dager akkurat som om jeg hadde mensen.
da jeg gikk på pillene fikk jeg mensen hver 4 onsdag. idag er det lørdag og jeg har ikke fått den enda. :leiseg:
jeg er i et fast forhold, men ingen av oss er klare til å bli foreldre. jeg er imot abort, så det er ute av tankebanen. han derimot, syntes det er en gre utvei. men han vet at der er jeg ikke til å diskutere med. :blush:
jeg tok graviditestest på tordag(dagen etter forvented mens) og den testet negativ. men det stod at hvis jeg ikke hadde fått mensen etter 3 dager igjen, så måtte jeg ta ny test, og det betyr at hvis jeg ikke har fått mensen til imorra, så er det ny test.
hva skla jeg tro?? er jeg gravid elelr er det hormonene i kroppen som er ute av kjør siden jeg slutte på pillen??
PS! vi har alltid brukt kondom så lenge jeg ikke brukte pillen. men en dag sprakk kondomen
:bonk:
håper på svar.
tusen takk!
Trur nok ikke at du trenger å engste deg enda. Du går nemlig ikke automatiske tilbake til din gamle syklus når du slutter på pillen! Jeg hadde første dag i mensen på mandager når jeg gikk på pillen, men det ble torsdager når jeg sluttet. Men går det for lang tid før du får den tilbake, eller at du også begynner å merke andre symptomer på at du kan være gravid, så vil jeg anbefale deg å kontakte legen din!
Lykke til!
-Solregn-
19+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.