Vis full versjon : lukter af svette....
mobilos1
06-07-2006, 10:32
Jeg lukter simpelthen så mye av svette!
Jeg jeg svetter noe så sinnsykt, jeg er konstant vått under armene og det ses tydeligt.
Det er skjedd etter jeg har blitt gravid.
Har dere også merket endringer?
Uff, det er ille. Føler meg som en veiarbeider!
Tips til hva jeg kan gjøre?
Tidl. bruker
06-07-2006, 11:15
Kjøp Vichy antiperspirant på apoteket. Koster 99,- men er verdt hver eneste krone. Beste deoen jeg har prøvd noengang! (Og jeg har prøvd både butikk-deo og parfymeri-deo tidligere)
Maggie81
06-07-2006, 12:40
Jeg bruker cliniderm deodorant creme, som også fåes på apoteket. Synes den er god. Den kan du smøre på huden under armene, og når den har tørket kan du spraye litt deodorant med godlukt(må ikke gjøres) Hjelper meg masse, den hindrer at jeg blir svett under armene.
Prøv deg frem og lykke til!!
Tidl. bruker
07-07-2006, 22:09
Får ikke så mye lukt, men renner som en sil....
Talkum skal visst være bra.
Pusongen
25-08-2006, 18:32
Første gang jeg ble gravid svettet jeg som en gris...det bare rant og rant. Andre gangen svettet jeg ikke mer enn normalt. Tror selv det har noe med at føste graviditet ikke var planlagt og jeg ble litt plaget av stress, andre graviditet var derimot planlagt og ingen svette.
Yerka, en rosa flaske, fåes kjøpt på Cubus. Ingen fukt og ingen lukt. Helt genial.
solveig24
27-08-2006, 00:26
Kjøp Vichy antiperspirant på apoteket. Koster 99,- men er verdt hver eneste krone. Beste deoen jeg har prøvd noengang! (Og jeg har prøvd både butikk-deo og parfymeri-deo tidligere)
det skriver jeg under på , jeg var veldig plaget med svette også, men den dedoen gjør underverker!!!!anbefales....den funker.:glis:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.