PDA

Vis full versjon : Trenger sårt hjelp!!

palmolive
07-07-2006, 20:40
Nå har jeg kutta røyken her,og jeg sliter sånn at jeg snart klikker!!Jeg er sur og sinna,ikke noe er kjekt,deppa og tenker på røyk hele tiden.
Hva skal jeg gjøre da??Har ikke noe lyst å slutte egentlig....Men jeg MÅ jo det.:dåne: Hjelp meg,jeg trenger noen gode råd.

Monikum
07-07-2006, 21:10
Tenk på den lille i magen Palmis!! Hvor glad og fornøyd den er når mamma ikke plager h*n med den vonde røyken.

Finn på noe å gjøre når lysten blir som verst. Gå deg en runde rundt huset og slå med en kjepp. Finn deg noen små baller og sjonglere med?? ja, samme hva bare du rører deg og holder hendene dine opptatt!!

Og en ting.. om du allerede ikke kan å sjonglere, så kan du det sikkert om noen uker :fnise:

Masse lykke til Palmis.. Vi er i samme båt..

serena
07-07-2006, 21:21
det hjelper masse for meg å holde hendene opptatt slik som monikum sier. jeg strikker og spiser masse frukt:) lykke til dette klarer du!!! tenk på alle fordelene ved at du ikke røyker!!!

palmolive
09-07-2006, 20:50
Nå har jeg gått på en smell,men henta meg inn igjen,og er akkurat like sur.Prøvd jordbær og frikt,vann,kaffe og trallala.Vurderer å stenge meg inne så jeg ikke ser andre med røyk som frister,jeg skaaaaaaaaaaaal ikke falle i gryta igjen nemlig.:dåne:
Monikum,stao pao!!!
:klem: til begge for støtten

Meija81
10-07-2006, 00:21
Hei, Palmolive!Vil bare si at det er vanskelig i begynnelsen, men kan LOVE deg at det blir lettere etter bare tre uker! I mellomtiden kan du søke støtte både herfra, og ikke minst fra de som står deg nærmest, eksempelvis, om de nære rundt deg røyker, be dem om ikke å gjøre det og derved "friste" deg i begynnelsen! Og tenk på en ting, at det er bra både for deg og babyen at du ikke røyker, det er sterkt gjort bare å gå til det skrittet at du har kasta røyken!!!! Med tanke på hvor vanskelig det er å slutte og hva man skal gjøre fior ikke å tenke på det, må du finne noe som funker for deg!Jeg tygger på harde lakrisgodteri med pepper inni(da smaker nemlig røyken fælt etterpå!) Lykke til videre da!:jupp:

palmolive
25-07-2006, 21:47
Dette her gikk av seg selv,og jeg er blitt fanatisk,da...:dåne: Kvalmen kom,røyken er lagt vekk for godt,og jeg tåler bare ikke lukten.

Frøy
07-10-2006, 20:16
Dette her gikk av seg selv,og jeg er blitt fanatisk,da...:dåne: Kvalmen kom,røyken er lagt vekk for godt,og jeg tåler bare ikke lukten.

Så bra at du klarte å legge røyken på hylla :klem: