Vis full versjon : ....
Fikk vite på UL idag at vi får en liten jente! Pappan som ikke var med ble kjempestolt da han fikk se bildene over fax:D
Tenker jo litt rundt dette med kjønn. Vet dere hva dere får? Jeg gjør meg allerede (litt i tidligste laget kanskje?) litt tanker rundt oppdragelse. Jeg var en selv en skikkelig "gutte-jente", så jeg lurer egentlig på hvordan det skal bli å få en jente i hus. Jeg har jo ikke begrep om en liten pikes verden. Jeg løp jo rundt i shorts og spilte fotball.
Men det kommer sikkert av seg selv?
Vet dette er tidlig å tenke på, men jeg kan ikke la være å gjøre meg tanker rundt dette.
Lillegull
28-08-2002, 17:29
Er det ikke fantastisk å være på ultralyd? Jeg ble helt overveldet av følelser da vi var på UL. Vi skal sannsynligvis ha en gutt, og jeg løp rett ut og kjøpte blå sokker og lue etterpå!! Så søt du er som alt har begynt å tenke på barneoppdragelsen! Men vet du hva, det hadde jeg da tatt med knusende ro, du er jo jente selv! Det er vel ingen som bare vil ha småjenter som tripper rundt i kjoler og er dokker lenger! Det gjør vel ingenting om jenta fyker i shorts og spiller fotball - høres ut som en kul unge spør du meg!! Du kommer til å bli helt oppslukt i jenta di, og du blir nok en fantastisk mor -- og jeg skal nok vedde på at jenta får påvirket mamman sin om det så bare er rosa, tyll, prinsesser og dokker som teller.
:p
Jeg og har kjøpt klær idag! La merke til at det var masse søtt til jenter, men guttene var det dårligere stelt med. På HM ihvertfall. Stakkars babyen kommer vel til å drukne i klær. Sukk:)
Lillegull
28-08-2002, 17:42
Jeg har jammen meg klart å finne mange søte klær til babyen vår likevel jeg! Men så er jeg ikke så opptatt av at det må være lyseblått. Jeg liker godt hvitt, gult, mørkeblått, grønnt osv.
Når han blir større skal han få snekkerbukser og caps og digre basketballsko. Hehe. Ååååå-jeg gleder meg!!
skulle ønske jeg osgå viste hva det blir, men det kan jeg ikke, da mannen min ikke vil vite det.For da kommer jeg bare til og røpe meg.......
Så koselig det er og kjøpe babytøy i blått eller rosa det er så mye fint. men det må jeg nok vente med. får kjøpe i nøytrale farger da, mye fint der også men....
Blir helt syk jeg, har ikke råd til å handle før neste mnd heller.
Og i dag har jeg sett et par kjøredresser en i offhvite,kansje jeg skal ha den. og en som var i rosa eller blått, men den kan jeg jo ikke kjøpe og når :baby: kommer er sikkert ikke den i salg mer Hmf. fillern...
men iallefall skal jeg handle noe da. det er jo såå koselig.
Hilsen Puffen
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.