PDA

Vis full versjon : Min dag i tåka!

Saga
28-08-2002, 17:19
Ja ja jenter!!

Da har trøttheten tatt overhånd......

Jeg har slått 2 hele flasker med vann utover pulten min i dag (og ødelagt nesten alle papirer), gått på do og sett at trusa var tatt på feil vei, ringt samme kunden 2 ganger på 1 time og kommet med samme storyen (han ble sur!!!) og tatt feil av tidspunktet for et kundemøte......jeg var HELT SIKKER på at det var i morgen...selv om det stod i min kalender at det var i dag.....men jeg glemte å se i kalenderen!

Pleier aldri å være svimete...men nå er jeg jo helt ute å kjøre!!:bonk:

Alt jeg vil er å sove!!:sover: :sover: :sover:

blondie
28-08-2002, 18:29
Hei Saga

Velkommen til klubben. Jeg vimser som bare det jeg. Glemmer ting, folk snakker til meg og jeg aner ikke hva de sier, jeg skulle hente noe på jobben og glemte det når jeg var der og bare dro hjem igjen. Tror aldri jeg har vært så distre og trøtt i hele mitt liv jeg... Til og med folk rundt meg komenterer det. To middagslurer på en dag går fint ja, og jeg sover like godt til natta igjen. Prøver å komme meg ut å gå meg tur ofte da, men da blir jeg bare ennå trettere av den friske lufta... Ja-ja, litt morsomt er det nå alikevel da...

I am
28-08-2002, 18:50
:D :D
Unnskyld at jeg ler Saga, men det var fryktelig morsomt å lese! :p

Bra arbeidsdagen snart er over! :)

Klem fra I am

siw26
28-08-2002, 21:57
jeg ikke er alene:)
Jeg har gått rundt i svime i tre uker nå, er sykmeldt, (jobber natt) og det er veldig godt å kunne tenke på at jeg kan sove om natta(pluss to ganger om dagen). Det går vel over om ei stund!! Men det er virkelig litt moro òg, endelig gravid- ikke helt uten symptomer:)
Jeg er 6+6