Vis full versjon : Kvalm om natten...
Country Girl
10-07-2006, 08:36
...noen andre som har opplevd det? Jeg har begynt å våkne etter noen timers søvn, og er utrolig uvel. Ikke oppkast,men må ligge helt rolig i senga noen minutter til det gir seg...:kvalm:
solstrålen
10-07-2006, 09:33
:sniker:
Er du sulten når du går og legger deg? Hvis jeg er det, våkner jeg ofte av kvalme. Da er det godt å ha kjeks eller noe lett mat på sengekanten:jupp:
Håper du slipper den verste kvalmen :klem:
Ja, jeg har opplevd dette.
Da jeg gikk gravid første gang var jeg kvalm hele døgnet, og om natta fikk jeg nesten ikke sove pga kvalmen.
Fikk etterhvert kvalmestillende av legen (Afipran) som hjalp noe, og disse ble jeg også trøtt av, så da sov jeg bedre.
Lykketroll
13-07-2006, 20:43
...noen andre som har opplevd det? Jeg har begynt å våkne etter noen timers søvn, og er utrolig uvel. Ikke oppkast,men må ligge helt rolig i senga noen minutter til det gir seg...:kvalm:
Dette må jeg signere på. Akkurat slik jeg har det også. Det er værre på natten enn om dagen.
Jeg har det også slik. Og så er jeg svimmel også. Veldig ubehagelig og slitsomt
Tidl. bruker
14-07-2006, 12:37
Ha noe kjeks liggende, kanskje RITZ som er litt salt :) Spis dette noen minutter før du evt reiser deg eller sovner :) Hjalp for meg :jupp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.