PDA

Vis full versjon : Yippiiiii - anklene mine er tilbake!

MøreMia
28-08-2002, 17:20
Endelig har hetebølgen sett ut til å lagt seg her på Mørekysten og jeg kan med stolthet meddele at jeg har fått igjen mine gode, gamle ankler! :klapp:

Har under varmeperioden slitt med store vannansamlinger som har gitt meg opptil 1/2 i ødem hos legen, og jeg tror ikke han tok i , for å si det sånn... Ligger antakelig på 0/1 nå tenker jeg, får ikke av meg ringene enda da...:p

Gikk i tillegg på vekta nå og kan skilte med 2 kg i minus siden jeg var hos legen for 1 1/2 uke siden! Tungtvann jeg har gått med i kroppen...:???:

Kan det bli bedre?

Mange entusiastiske klemmer fra elsker-18-grader-Mia :) :) :)

Lillehammer
28-08-2002, 17:28
Det gleder et ungt pikehjerte på Lillehammer å se at Møremia'n har det bra! Skjønner godt at du "feirer" tilbakekomsten av legger. Skulle forundre mye hvis det blir mer hetebølger før fødselen vår nå, men hvem vet... :uff:

Kos deg!

:nuss: fra Lillehammer (uten tungtvann, men med juice i kroppen som bobler og koker i magen min... *fnis*)

Tidl. bruker
28-08-2002, 17:37
.....

Struttemagen
28-08-2002, 18:05
Supert med slanke ankler!!!

Jeg er mer bekymret for lårene mine, men frykter det ikke er ødem?!:blush:

Feire med måte da!!!:fest: :fest: :fest:

Klem, Struttis med usannsynlig dårlig humor i dag! :mhmm:

MayaM
28-08-2002, 21:03
Grattis med synlige ankler!!

Her hos meg har det ikke vært så ille, men ringene måtte av for lenge siden.

Fortsatt varm her, men heldigvis kjøligere på kvelden.

Og jeg blir ikke sjokkert om det kommer mer hetebølger bare for å plage oss gravide....

31+4/30+0 UL

Lillian
29-08-2002, 02:11
Velkommen tilbake, anklene til MøreMia!! :klapp:

Jeg må innrømme at jeg ble litt sur da jeg så værmeldingen i stad. Hele landet var dekket av skyer og regn, unntatt her. Her skulle det jaggu bli sol ei stund til, og selvfølgelig "forholdsvis varmt". Blæh. Trodde det skulle være høsten når skolen begynte jeg. Men neiiiiida, vi gjør et unntak i år. Bare fordi det er så gøy å irritere Lillian. Plagsomme værguder. Ser de ikke at plantene mine trenger å vannes?? :sint:

Så ikke bli overrasket hvis jeg kommer på besøk en dag, MøreMia!! :)

Savanna
29-08-2002, 14:06
igår kveld.....da kom de for fullt...

Utrolig nok gikk jeg på kjøpesenter hele dagen igår, uten å sitte, uten at bena ble hovne de var nesten bedre enn noengang, så litt rare ut også, er vant til at de er hovne og oppblåste, men nå var de vanlig str og nesten litt skrukkete syntes jeg,,, sikkert fordi huden har vart strukket så mye i det siste..

Ikke før sent igår kveld begynte bena å hovne opp igjen og fortsatt idag, må jo ha vørt et eller annet med været også!

Gleder meg til varmen gir seg og høsten kommer for da blir det forhåpentligvis bedre, og jeg kan bruke skoene mine, har gått skoløs den siste mnd.. *s*

Savanna 28+5