PDA

Vis full versjon : Lenge vekke omgangen...

Terje
24-01-2003, 16:19
Hallo vordene fedre.

Jeg jobber i N-sjøen på en rotasjon 2-4(to uker på og fire uker fri)
jeg snakker med jenta mi Livi hver eneste dag, opptil flere ganger om dagen på telefon. Men det er ikke det samme som og komme hjem hver eneste dag etter jobben. Det er spesielt tungt når hun trenger meg og jeg ikke kan komme hjem og hun må klare alt selv.

Er det noen som har det slik, og har andre måter og komme seg gjennom dette på? Eller er lenge vekke omgangen?

Mvh
Terje

oppnedmamma
24-05-2004, 06:10
Hei

Jeg bor i australia og denne gangen har jeg vært her i 15 uker. Neste semester blir det nærmere 20 uker og da skal jeg føde også. Ikke bare dere som er lenge borte fra hverandre, men synes i grunnen ikke det er noe problem jeg. Nyt tiden du har alene også! Vi har vært kjærester i 10 år så vi er jo trygge på hverandre da. Uansett har hun sikkert bare godt av å klare seg selv i så korte perioder!

Skvise
01-06-2004, 14:43
Min mann er og mye borte, jobber ikkje i faste skift, men ej har som regel peiling på når han er borte og for kor lenge.

Kan forstå at din kjære har problemer med at du ikke er der for henne, spesielt når hormonen løper løpsk i graviditeten. Men ej personlig synst ikkje det er noe problem, no kjenner eg ikkje historien deres og det kan være ho har plager som gjør at det blir tungt når du ikkje er der. For min del reiser :bryn: i dag og skal være borte i 16 dager. Jeg har kun mulighet til å få tak i han i helgene. Håper din kjære har venner som ho kan få hjelp og støtte hos, når du er borte. Det er tross alt det viktigste.

Du kan godt be ho ta kontakt via privat melding til meg dersom ho har lyst å snakke om andre som har det på samme måte

Håper det går bra med dere :klemme: