Vis full versjon : Kontroll i dag
Var til kontroll på sykehuset i dag og alt sto bra til med gutta. De har vokst seg store og fine - faktisk så er de akkurat like store. De har fulgt hverandre på milimeter'n hele veien Nå er de ca 1300 g hver - rart å tenke på at de er så "tunge"... Tvilling 1 ligger som vanlig i hodeleie, mens tvilling 2 som vanlig har snudd seg. Aktiv krabat det der. Denne ganger havnet han i seteleie, nesten i tverrleie faktisk. Han har hodet og rumpa under ribbeina mine og beina nedover. Det var bare såvidt JM klarte å få alle målene, da han snodde seg unna så fort hun nærmet seg!
Alltid like gøy å være på UL!
Dee og gutta, 28+5
:klapp: :kidoki: :klapp:
Godt at alt står bra til!
Tør nesten ikke tenke på hvilken følelse det må være å ha to stk. sprellopper der inne når det er såpass til leven med bare èn :p
Struttemagen
28-08-2002, 18:02
Enig med MøreMia: To stykker der inne! Tenk på det da!! :baby: :baby:
Supert!
Klem, Struttis!
Helt enig! Holder med en for meg. Men nå har min et aktivitetsnivå som nærmer seg et fotball VM! Her går det i ett omtrent hele dagen og natta!
Min kjære lurer veldig på om det skal bli slik når h*n kommer ut også.....
All ros og beundring til dere som bærer to.
31+4/30+1 UL
Tidl. bruker
29-08-2002, 00:00
Godt å høre at alt står bra til ! Ingenting er jo bedre enn det ! :)
Så fint at alt står bra til med tvillinggutta våre! :klapp:
Enig med de andre.. Må føles skikkelig blekksprut ut i magen når begge romsterer samtidig.. Det blir 8 armer og bein det!! :eek:
Lillehammer
29-08-2002, 14:43
... at du bærer på to store gutter! Vanskelig å forestille seg det der (selv om blekksprut-lignelsen til Lillian selvsagt var nokså oppklarende... :p).
Min Baby-Ola virker å være av den bedagelige typen, i hvertfall når jeg leser beskrivelsene til dere andre. Det er så vidt det er noen små bevegelser i blant, og h*n pleier å ha en liten treningsøkt på formiddagen og en på kvelden. Ellers plager h*n meg ikke nevneverdig. Har faktisk aldri merket noen bevegelser på nettene! Og jeg sover veldig lett...
Jeg velger å tolke dette positivt og håper at det er fordi h*n bare ER sånn. (Bedagelig altså.) Og tatt i betraktning foreldrene h*n har valgt så ville det forundre meg mye om det ikke er et lite murmeldyr der inne... ;)
Daff hilsen fra Lillehammer og Baby-Ola :sover: :sover:
Det er en utrolig merkelig, deilig og fantastisk følelse å kjenne de to sparke og slåss! Tør vedde ganske mye på at det føles akkurat like spesielt som dere med en føler :)
Husker tiden før jeg kjente liv - innbilte meg at det skulle være helt annerledes enn det er. Merker ikke SÅ mye til dem faktisk. De har jo noen runder hver dag, og det er gøy å se magen buler ut i alle kanter. Men mye mindre enn jeg trodde. De har det jo trangt der inne - kanskje der er derfor de er såpass rolige?
Godt føles det åkke som :)
Dee og gutta, 28+6
:baby: :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.