Vis full versjon : Kynnere
I dag har jeg hatt ganske mange kynnere. De begynner å bli ganske ubehagelige. Det er kun magen som blir hard, og det er ikke sånn at jeg bare kjenner dem hvis jeg holder hånden på magen. Jeg kjenner det ganske godt uten å ta på det. Sitter kun i magen da.
Blir liksom litt usikker her nå. Hadde mye kynnere med de to eldste oxo, men jeg husker ikke så godt hvordan det var lenger. Litt lenge siden.
Noen flere som har det slik?
Supergirl
28-08-2002, 18:38
Kjære ladyen:nuss
Jeg har det slik jeg også. Innimellom strammer det rett over der det skal være kjønnshår og opp til navlen. Det føles som om jeg jeg har fått på meg et stramt belte. Det er ikke smertefullt og det er lenge mellom hver gang. Det er bra livmoren min trener seg til fødselen.
Lykke til
Gode tanker fra
Jeg har kynnere dagen lang...det føles i allefall slik i perioder. Er sykemeldt pga dette nå, fordi de er så sterke. Spesielt ille om ettermidagen og kvelden.
Susse og lilebass 23+3:baby:
Er også i uke 26 og har de siste ukene vært plaget med kynnere.
Og faktisk i 3 hele dager i strekk,med bare små avbrekk innimellom nå..
Slitsomt er det ! Var til jordmor på KK,og de sa at noen har tidligere falske rier/kynnere enn andre, men at det ikke er farlig,
bare plagsomt. Jeg hadde ikke åpning. Trodde ikke det heller, men ville ha den forsikringen om at alt var normalt og fint...
Nå er jeg sykemeldt 100 % i 2 uker, for de mente at å gå skiftarbeid ikke akkurat var sunt når det er slik. Og jeg trenger
hvile, kjenner jeg ... har gangsperr både her og der etter de hyppige sammentrekningene.
Godt å lese om dere andre her inne ! Alltid betryggende å vite at en ikke er alene !
Klem fra Lykke :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.