Vis full versjon : Hva hadde dere gjort
Lurer på noe jeg.
Mannen min vil ikke vite om vi får en gut eller jente:baby: .
jeg derimot vil gjerne vite det jeg. Så jeg tenkte at kansje jeg skulle ta en ekstra UL. Men er det så lurt vil ikke ødelegge spenninga for min kjære heller da, for jeg kommer sikkert til og røpe meg. Hmm vet ikke helt hva jeg skal gjøre. For hvis jeg gjør det kommer jeg til og kjøpe rosa eller blått tøy vaske og stryke det og legge det i kommoden når tiden nærmer seg. Og da finner han det jo ut.....
Er det noen som har det på samme måten??
Hilsen Puffen
Vet du hva, jeg synes du skal respektere hans ønske jeg. Du får jo vite det uansett om en stund. (...og tenk på alt det mennene våre må respektere om dagen... hormondamer er ikke alltid så lette å ha med å gjøre!!!)
Vi ba om å få vite kjønnet, men er jo like usikre nå - det kunne være en jente trodde JM, men hun var ikke sikker. Hvordan kan vi være sikre da??!
Lykke til uansett!:)
LeiaOrgana
28-08-2002, 18:43
Hos oss er det motsatt, her er det mannen i huset som gjerne vil vite kjønnet, mens jeg ikke vil vite det. Men her har jeg skjært gjennom og bestemt at vi ikke skal vite det nå, men kanskje neste gang. Viss han er like innstilt på at vi skal vite det neste gang, er det min tur å bøye meg.
Jeg er av den innstillingen at det ikke går an at bare en vet det. En ting som det går ikke an å holde for seg selv...
Her er det samme situasjon som haos deg.Jeg vil gjærne vite det,men typen vil helst vente til fødselen.Men vi ble enige om at vi skulle vite det denne gangen og ikke ved neste svangerskap vi!!Vi ble enige om det og da er jo det en perfekt løsning!!!
Klem spira og lile vidunder 19+0
Her sitter vi i samme situasjon.
Jeg vil vite kjønnet, mens sambo vil absolutt IKKE vite det!
Jeg syntes ikke avgørelsen er noe vanskelig. Jeg venter til fødeselen jeg også.
Det er jo ikke så mange valg man har uansett. Enten blir det gutt eller så blir det jente!:D
Loppa & Lille Håp, 18+4.
Nei jeg får nok kansje la være og gjøre det . Vil jo ikke ødelegge spenninga for mannen min da. men jeg kommer til og gå litt i spinn jeg også, for venting på overraskelser det er jeg ikke no go god på. Pleier som regel alltid å gjette meg fram når det gjelder andre overraskelser. Som f.eks. når mannen min skulle fri til meg, Helt uutholdelig og vente på....
jeg er nok "litt" umulig og om mulig enda verre nå.
Har drømt at vi får en gutt, men også flere ganger en jente.
Hun var over 5 kilo og 70 cm lang:eek: Håper ikke det stemmer
Med de to andre bana mine har jeg drømt riktig ang. kjønnet.
Men nå har jeg jo drømt begge deler:bonk: går ikke ann og stole på noen ting lenger altså....
hilsen en som kommer til å gå helt i spinn av spenning:gal:
og lykke til med bryllupsplanleggingen CT. Det er en koselig tid det.
vi gifta oss 1 juni i år og hadde en helt utrolig fin dag.
klem fra puffen
Ingen av oss ville vite det da vi ventet Linus, og sambo vil ikke vite det nå heller. Det vil jeg.
Jeg var på ul alene (da pappan sitter i Sveige) og fikk vite at det er en lite lillebror der inne. :baby:
Vet at jeg ikke kommer til å røpe meg, derfor spurte jeg om kjønnet. ;)
Hadde ikke spurt om jeg ikke hadde vært hundre på at jeg klarte å holde det hemmelig.:)
Du skjønner CT, at jeg er livredd for og få en unge på over 4 kilo, for da må jeg ha keisersnitt pga bekkenet. og jeg vil helst føde vanlig da.
men det var en komisk drøm.Fortalte det til mannen min og han sa: Men pusen min da,70 cm... det går jo ikke ann.Da kommer jo beina til og henge ut av tissen din.
Da måtte jeg le.:p
..denne gangen. Det er jo spennende også , å ikke vite. Men neste gang, DA er det din tur!!!!
Hei Puffen....
Vi har det akkurat på samme måte, min elskling vil ingenting vite han heller...
vi var på UL for noen uker siden, og legen snakket ikke engang om det...Derfor må jeg nok leve i uvisse, jeg også..
Hadde aldri klart å holde det for meg selv , jeg heller...
Hilsen tjorven og knøttet (17+6)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.