PDA

Vis full versjon : YeeeaH! Babyen har snudd seg!!!!

Verdande
28-08-2002, 19:30
Er nettopp kommet hjem fra sykehuset. Og der fikk vi se en sprell aktiv krabat med hodet ned!!! Mest trolig var det søndag den snudde seg, siden det da var enorm romstering inni magen....:klapp:

CTG ga flott resultat og alt så bra ut med babyen. En gjennomsnittsbaby, mente legen. Men kjønnet ønsket den lille ikke å røpe.....

Og etter alt som er skjedd den siste tiden, var dettte utrolig deilig. Jeg kan kjenne at gleden og forventningene begynner å komme tillbake. Nå ser jeg virkelig frem til fødselen, og mannen min må nok til å lese om hva han skal gjøre om fødselen skjer i bilen eller hjemme!

Nå er jeg glad og letta, og da gjør det ikke så mye at de vil ta en ny glukosebelastning neste uke. Det er ikke så lenge igjen uansett!

Klem til dere alle fra Verdande 34+3 !

:D

sunniva
28-08-2002, 19:56
Så flott!!!!!! :klapp: :klapp: :klapp:

Babyen min snudde seg i uke 32 og jeg ble utrolig letta også. :)
Og du har helt rett, det er ikke lenge igjen....!!!:) :) :)

Sunniva 33+4

MayaM
28-08-2002, 19:58
Så flott at den lille har snudd seg!!:klapp:

En mindre bekymring er alltid godt å få.

Så den lille ville ikke vise seg frem nå heller.... En liten luring med andre ord.

Vi skal på UL på mandag, håper Tassen føler for å vise seg frem da. For nå vil jeg gjerne vite det.

Håper glukosebelastningen også går bra!!

31+4/30+1 UL

Karius
28-08-2002, 20:09
Jippi for at bebissen har tatt til vettet og snudd seg med hodet ned!
Det var flink baby det;)

Er allt bra med deg ellers da Verdane?
'

:findag:

Puncky
28-08-2002, 21:29
Så flott da :klapp:

Får håpe at h*n holder seg med hodet ned da :)

:stakar: fra Puncky (34+5)

Tove
29-08-2002, 01:07
HURRAAAA!!! :klapp: :klapp: :klapp:

Så fint da at babyen tok til vettet og snudde seg den riktige veien :)
Min har ikke gjort det enda, men skal se det ordner seg det også :)

Tove 32+5

Malinmor
29-08-2002, 01:10
Flink baby det, som har snudd seg og greier :klapp: :klapp: En bekymring mindre det da;)

Lykketil vidre:stakar: :stakar:

Pope
29-08-2002, 11:34
Så herlig, Verdande!!!

Ser at det er flere som fikk snudd bebbissene sine etter uke 30. Min snudde seg i uke 32 også, Sunniva! Da er det godt å tenke på at vi ikke fødte før den tiden...

Nå virker alt så klart inni der, barnet veier ett sted mellom 1,7 og 1,8 kg og er ca. 40 cm langt. (uke 33) Og da er det fortsatt 7 uker igjen til termin, og da skal den veie dbl. så mye!

Er det noen av dere som synes det er tungt allerede?!? :bonk:

klem popsan 32+6