Vis full versjon : Trøtt!!!!
Jeg er 35 år og 3 barnsmor,,nr 4 påvei,,men er sååååå trøtt altså..Er det alderen min eller er det vanlig??? Kan ikke huske jeg var så trøtt med de andre...
Vet ikke helt hvor grensen for moden alder går :rødme: , men er ingen ungfole heller som 32 åring og førstegangsgravid. Svarer derfor sånn halvt snikende på dette forumet :blunke:
Og jeg er også veldig trøtt. Sover dårlig og går rundt og gjesper hele dagen. Etter jobb har jeg null energi igjen.
Hvordan er blodtrykket ditt i forhold til de andre graviditetene da? Og så er det vel også naturlig at du blir mer sliten når du har tre barn som du tar deg av i tillegg til å være gravid.
Lykke til videre :klemme:
Jentene er stor de.Krever ikke så mye på den måten lenger.Vet at blodtrykket mitt er lavt fra før 90/55..Vet ikke hva det er idag.Har ikke vært på kontroll enda.Skal den 30. august..Lurte bare på om det var vanlig å være mer trøtt når man er voksen blivende mor..
Lurte bare på om det var vanlig å være mer trøtt når man er voksen blivende mor..
Det vet jeg desverre ikke, jeg heller.
Takk likevel for svaret ditt :glis:
Jeg er også kjempetrøtt. Vet ikke om det har med alderen å gjøre el ikke, men var det sist også. Var 34 da jeg fikk Are som er min første.
Inbiller meg at noen sa det er verst første 12 ukene, men her har det vart hele svangerskapet begge gangene.
:sniker:
Trøtthet er veldig vanlig i begynnelsen av svangerskapet (1. trimester), uansett alder.
Jeg syns jeg var mye trøttere i begynnelsen av dette svangerskapet enn de andre. Mine er ganske tette (4 på 7,5 år). Men så tror jeg noen ganger at jeg bare ikke husker. Kanskje det er en kombinasjon av alder og barn også.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.