PDA

Vis full versjon : Bekkenløsning og bagasje...

Frøken Snupp
30-07-2006, 14:22
Jeg og min samboer skal på en ukes ferie til Praha og det jeg lurer på... er det best og ha sekk eller trillebag til bagasjen?? Med hensyn til bekkenet altså! Jeg må regne med å "bære" alt selv på veg nedover fordi omstendighetene gjør at jeg og sambo møtes på flyplassen.
Andre ferietip tas også imot med takk ;)

Elisabet
30-07-2006, 15:16
Jeg ville helt klart valgt trillebag til bagasjen og en liten sekk til å ha håndbagasjen i på ryggen. Ville prøvd å løftet minst mulig på den bagasjen, så da er det å ha den på hjul det beste. :)

Frøken Snupp
30-07-2006, 22:59
Har bestemt meg for trillebag ja! Takk for svar :D

Krissie
05-08-2006, 02:01
God tur, forresten! ;)

AnneK26
05-08-2006, 09:57
God tur

Løvetann73
05-08-2006, 11:03
Nå vet jeg ikke om dette er et relevant tips, men kommer med det likevel.

På de aller fleste flyplasser har de en portørtjenste, dvs du får (kjøper) hjelp til håndtering av baggasje. Dette er veldig praktisk hvis man f.eks reiser alene med barn og må ta ut baggasjen og sjekke den inn på nytt. I dette tilfelle står portøren klar når du kommer med flyet, er med og henter baggasjen, og blir med til innsjekkinga og blir kvitt den igjen. Jeg er ikke sikker på akkurat hvor mye det koster, tror det er avhengig av antall kolli, men det er ikke allverden. Et par hundrelapper, kanskje.

Lana
05-08-2006, 14:25
Nå vet jeg ikke om dette er et relevant tips, men kommer med det likevel.

På de aller fleste flyplasser har de en portørtjenste, dvs du får (kjøper) hjelp til håndtering av baggasje. Dette er veldig praktisk hvis man f.eks reiser alene med barn og må ta ut baggasjen og sjekke den inn på nytt. I dette tilfelle står portøren klar når du kommer med flyet, er med og henter baggasjen, og blir med til innsjekkinga og blir kvitt den igjen. Jeg er ikke sikker på akkurat hvor mye det koster, tror det er avhengig av antall kolli, men det er ikke allverden. Et par hundrelapper, kanskje.Veldig godt tips.
Også har de jo også trillevogner på flyplassene.
Ellers, så ville jeg gått for trillekoffert og ikke ryggsekk.