lillemor
30-07-2006, 17:22
Jeg skal til legen i morgen og har tenkt å snakke med ham om sykemelding, men hvor "syk" må man liksom være for å bli sykemeldt da? Jeg føler at jeg ikke har noen sånn supergyldig grunn, og er redd han tror jeg bare er arbeidssky.. Jeg er bare så fryktelig sliten (både fysisk og psykisk) og har en del vondt i ryggen særlig etter lange dager hvor jeg ikke har fått en hvilepause, også har det poppet frem åreknuter både på legger, lår og andre plasser lenger opp (!) og det er også litt ubehagelig :rødme: Har hatt ferie nå, men ville gjerne ordnet sykemelding før jeg begynner igjen fordi det er best både for meg og arbeidsgiver.
Lurer bare på hva jeg skal si til legen?? Også begynte jeg å tenke påhvordan det er med penger, får man like mye utbetalt som når man er i jobb?
Det er jo ingen vits å slite seg ut, men jeg er litt sånn samvittighetsperson som tenker for mye på hva andre synes/mener.. Trenger noen trøstens ord og råd før legetimen!
Klem fra sliten, liten og litt redd Lillemor :sukk:
Lurer bare på hva jeg skal si til legen?? Også begynte jeg å tenke påhvordan det er med penger, får man like mye utbetalt som når man er i jobb?
Det er jo ingen vits å slite seg ut, men jeg er litt sånn samvittighetsperson som tenker for mye på hva andre synes/mener.. Trenger noen trøstens ord og råd før legetimen!
Klem fra sliten, liten og litt redd Lillemor :sukk: